Ladycaliente Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 I noen uker har jeg følt at jeg har hatt gravid symptomer. Så i helgen kjøpte jeg test og den slo ut som positiv. Tok en til noen dager etterpå og den var negativ..så nå skjønner jeg ingen ting? Det er ikke slik at jeg "tror" jeg så en strek første gang da jeg ikke er en som prøver å bli gravid. Har fortsatt graviditet og fødsel meget friskt i minnet da jenta mi er 3 mnd. Så to tette er ikke noe vi ønsker oss, spesiellt siden kolikk perioden så vidt er over..puhhh..Men tilbake til poenget. Trodde disse clear blue testene så og si aldri ga misvisende resultater. Trodde ikke dette var mulig jeg. Får bestille time hos legen. Men har flere opplevd noe lignende?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg har ikke vært borti det selv, men har hørt om kjemisk graviditet - kopierte dette fra et annet forum; "Kjemisk graviditet vil si at egget streifer borti uten å feste seg ordentlig. Man kan derfor få positivt utslag på en graviditetstest, men egget fester seg ikke skikkelig så man blir ikke gravid." Vil jo tro at du da skulle få en blødning når som helst i tilfelle...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå