minas Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg er 14+4 i dag. Har tatt to tester, vært hos legen og ingen mensen- så jeg er gravid. Det er bare det at jeg er helt symptomfri, har ikke fått noe forandringer som jeg kan føle på magen min og kjenner meg veldig frisk og rask. Jeg begynner innimellom og lure på om det faktisk er noe inni magen min, eller om det er noe jeg innbiller meg. Er det noen andre som har det slik?
Mammaimars Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg har hatt det akkurat sånn helt til nå, er nå 15+4. Dette er min tredje graviditet og hver gang har jeg vært helt symptomfri. Kanskje litt mer trøtt og sliten, men det kan man jo bli uten å være gravid også ;-) Kos deg og nyt dagene. Snart kommer magen og da forsvinner tvilen :-) Lykke til!
Kliko Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg hadde det helt likt som deg før jeg var på ultralyd. Hadde begynt å tvile skikkelig på om jeg faktisk var gravid, for har ingen symptomer. Men så dro vi på ul da ( jeg var kjempe nervøs!), og der var en liten gutt inni meg =) Jeg tror du kan ta det helt med ro, og hvis det får deg til å føle deg noe bedre kan du jo ringe jormora å spørre om du kan få komme å høre på hjertelyden Det går nok sikkert bra skal du se=)
smilan Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Har hatt det slik jeg oxo, frisk som en fisk... Er i uke 18 og har begynt å få mage så noe må det være :-)
Tomaten Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Har det sånn jeg og.... er 13+4, og merker ingen ting lenger.... trettheten, ømheten i brystene og alt annet er borte.... godt vi er flere... da slapper jeg mer av også Tror jeg var sånn forrige sv.skap også, men husker ikke helt hvordan det var... Vi er jo ganske heldige, tenk på de som er skikkelig dårlige...
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Tror du skal være glad du slipper kvalmen, bekkenløsning og alle de andre tegn. Da kan du kose deg med graviditeten. Det er helt forferdelig når man får nesten alle gravid-symptomer slik jeg har.
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Kjempeheldige er vi, som har det slik! Jeg hadde ingen symptomer frem til uke 14 ca...etter det har jeg vært trett, spesielt tidlig på kvelden. Jeg har to i magen til og med, så skulle tro kvalmen skulle blomstre. Er nå i uke 22 og de sparker dagen lang. Senk skuldrene, den er der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå