tinemor82 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hvordan fungerer dette egetnlig? Jeg har skjønt at det er for å få tømt tarmen, men hvordan? Tar det lang tid fra man tar det til tarmen er tømt? Dere som har tatt miniklyster hjemme før fødsel, når gjør dere dette? Kan ingen ting om dette, men kunne nok kanskje tenkt meg å ta det hjemme før jeg drar på sykehuset når fødselen starter....
tinemor82 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2008 *dytt* Jeg nekter å tro at det ikke er noen her inne som har peiling på dette...
Randine + 2 små Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg fikk klyster på sykehuset før jeg fødte. Jeg måtte ligge på siden mens jordmoren brukte et slags rør (eller noe lignende) til å helle en blanding inn i endetarmsåpningen. Så skulle jeg ligge å holde igjen så lenge jeg klarte, eller i det minste et par minutter. Så gikk jeg på do og var der vel i mellom 5 og ti minutter, det var alt:-) Glad for at jeg gjorde det. Ikke minst for å slippe å gå på do de første dagene etter fødselen siden en blir litt øm i den nedre regionen.... Aner ikke hvordan det fungerer å ta det hjemme
tinemor82 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Takk. Fikk svar på 3.trim :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå