Gå til innhold

Hva tror dere det blir?


Eplejuice Fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er en liten gutt som bor der inne.

 

Hadde rett sist gang, kjøpe jeg til o med gutteklær og guttesengetøy på slutten, for var så sikker. (uten å få vite kjønn på UL, denne gangen har vi der i mot planer om å få vite kjønn, på 3d UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke sånn... Kvalm: Jente, Ikke kvalm: Gutt ?

 

Jeg er ikke sånn superkvalm, men har vært veldig kvalm og blir fort uvel. Men tror det er en gutt, samboeren tror det er ei jente:)

 

Jeg har drømt at jeg har skrevet navnet hennes i treklosser, men det betyr vel ingen ting. Har navn til Han og jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en liten gutt. Men er super kvalm denne gangen og til tider veldig trøtt. Sist gang var det ikke så gale som nå, eller så har jeg bare glemt hvordan det var... Har en jente fra før. Eller kanskje er det to???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

finnes nok ingen fasit

 

Kjenner mange som har vært kvalme hele svangerskapet som har fått gutter, de har også hatt "jente mager".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir gutt eller jente spiller ingen rolle. Håper bare at barnet blir velskapt!!!

 

Men magefølelsen sier helt klart gutt ;-) Merkelig nok! Er tidlig men vi har bare tenkt på og omtalt fosteret (embryoet) som "han" hele tiden, føles mest riktig bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle hva det blir så lenge det er friskt, men har en følelse av at det vokser en liten jente der inne;-) Vet ikke hvorfor, bare har det på feelingen! Bare 10 uker til vi får svaret!*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter jeg tok testen var jeg på besøk hos søsteren min.. ene tantejenta mi sa at hun hadde hatt en slik virkelig drøm på natten.. Hun drømte at jeg og min sønn kom på besøk som planlagt, men i drømmen hadde vi også med en liten babyjente.. Jeg om jeg ble stum og paff da.. hehehe..

 

Jeg har alltid tenkt at jeg ville få tre gutter, men nå, kanskje påvirket av denne drømmen hennes heller jeg faktisk mot jente... =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er en liten gutt i magen... men om det er en jente blir vi like glade! :) Det blir i alle fall spennende å se, forhåpentligvis på ordinær ultralyd 8. desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt på følelsen at det er en gutt. Men begynner å revurdere dette litt siden jeg har blitt mer og mer kvalm siste dager, og noen sier dette tyder på jente. Uansett betyr det jo ingenting så lenge barnet er friskt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på følelsen av at det er jente nå, selv om jeg før jeg ble gravid trodde jeg kom til å få bare gutter.

 

Blir spennende å se. Har guttenavn klart, men aner ikke hva jeg ville kalt en jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...