mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Håper han er ferdig til barna skal hentes.... Naboen driver med litt gravings..... Og så tenkte jeg at det gjør jo ikke noe, han kan jo bare rygge litt med gravemaskinen, så kan jeg kjøre ut. Men mens jeg har vært på vaskerommet, har han tømt 14 steiner utover veien. Og de er så store at det er ikke bare å kaste de i grøfta. De har vel en str. på 120x70....... Skikkelige sprengsteiner altså.... Så her sitter jeg da.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 I alle dager. Men da må jo gravemaskinmannen bare rydde opp etter seg!!! Gå ut og smil pent og få dem fjernet. Alt ordner seg for snille piker vet du:-) Og om han ikke gjør det du ber om, så kan du jo vise ham hvordan snille piker kan transformere til noe helt annet enn snill pike:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 "Rister på hodet"......næhei det vet jeg ingenting om;-) Men ja han må rydde etterhvert, for jeg får ikke tak i min Kjære, så da må jeg hente.... Ikke ennå, men etterpå.... Jeg trenger ikke kjøre ut nå, har alt jeg trenger..... men kunne godt tenkt meg at han var ferdig til kl. 15...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå