Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg har ei jente som bruker 25-26 i sko. Skal bestille Sorel sko til henne, hvilken str bør jeg da bestille? Blir litt forvirret av de kartene... syns de viser forskjellig..
Gjest hovedinnlegger Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Du må nesten prøve... Det er utrolig viktig at skoen er i helt riktig størrelse. Regelen er at det skal være igjen 12 mm foran tærne når du tar ut sålen og setter barnets fot oppå sålen. Barn har jo også forskjellige bein, noen smale og noen brede, noen har tynne legger osv. Dette har jo også betydning. Jeg hadde ikke bestilt Sorel uten å prøve først... Men godt valg! Her går vi nok også for Sorel igjen i år! (Vi har hatt de med uttagbar ullsokk inni - vanvittig bra).
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Ja vet jeg burde prøve de først! Men aner ikke hvor eller om de selger de her. Hadde Kamik ifjor, de var kjempegode, men tenkte å prøve Sorel iår. Bestilte ifjor også, og jeg vil ha de, så hun slipper selvfølgeli å gå i de om de ikke passer:) Noen som vet hva feks 9 eller 10 er i norske str?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå