Gå til innhold

NÅ ER JEG SPENT ALTSÅ!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er første forsøk etter å ha fått "skyllt"egglederne unnagjort...det sies at mange har blitt gravid etter en slik undersøkelse så nå er jeg spent.men ikke ikm før 23!!!det e leeeenge å vente! noen andre men ikm rundt den datoen som vil slå følge?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke det, men kan jo ønske deg masse lykke til da :) Kryss, kryss!

Skrevet

takk:) lykke til til deg også :D

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

jeg har også ikm den 23. leeeeeeenge og vente.

Skrevet

fint nick du har;) venter på strimler i posten så kommer vel til å teste meg ihjel fram til da hehehe;) tragikomisk:)

Skrevet

takk i like måte. jeg har bestemt meg for og ikke teste før jeg går over ikm. men om jeg klarer d blir spennende se, ¨sist svangerskap testet jeg positivt 4 dager før mens.

Skrevet

flink du om du klarer vente:) prøvd lenge? jeg er vel av de som hører til på tråden fro gale testomane;)vittig tråd:)spenende å se om du klarer vente nå da;)

Skrevet

jeg er i 2pp så har ikke prøvd så lenge, jeg klarer nok ikke og vente til 23, for vi skal ha fest på lørdag og da burde jeg vell egentlig tatt en test for og se. hehe jeg har hvert inne og leste på tråden for ffgt. jeg må bare le av de søte, gale kvinnemenneskene. hehe...

Skrevet

har man prøvd lenge nok så blir man til ett litt sånt galent kvinnemenneske som de stakkars mennene våre må leve med hehe:) blitt litt sånn tullerusk jeg også siden vi har prøvd 1 år før vi fant ut at jeg var tett i egglederne.... lørdag er jo 4 dager før så da kan du jo ta en cb;)kan jeg spørre hvor gammel du er og om du har barn fra før?:)er det det 03 betyr kanskje??

Skrevet

hehe ja. forrige ang brukt vi 5 mnd før jeg ble gravid og da var jeg rimelig gal. skjekket tapp og tok temp hver dag. jeg er 25 år og har en datter på snart 5 år. jeg har vært baby syk lenge men mannen har ikke vært klar før nå...

Skrevet

alt føles som en evighet når man prøver syns jeg!!jeg er 28 snart og har en sønn på 10 år(ikke sammen med faren) endelig funnet den rette så nå er det på tide å få ett barn eller to til:) hvis vi er heldig...ikke en selvfølge for alle dessverre.....

Skrevet

huff nei. det er desverre ikke d. har flere venner som ikke kan få på egenhånd. håper vi blir gravide ganske snart begge 2. :) kanskje kitty bringer lykke, hehe, hun er min maskot. har tatovering av henne på skulderen. når jeg tok den spurte alle hvilken katt er d, og nå er jo hello kitty overalt. hehe

Skrevet

håper vi klarer dette på egenhånd!og det veldig kvikt!!:) er så forferdelig utålmodig:( kitty ja.... fikk helt dilla på henne for ca 2 år siden....hmmm kanskje hun bringer lykke vettu...tattovere henne jeg også da;) hvor i landet bor du da?

Skrevet

hehe ja. jeg bor i rogaland. ikke så langt fra stavanger.

Skrevet

har sendt deg post i kassen din;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...