Gå til innhold

Da tror jeg slimproppen gikk! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

..litt av den i allefall!

Har hørt den kan komme alt i ett, og med noen litt over flere dager (som det gjor med søsteren min).

Blank, litt smågul (urin?) geleaktig greie når jeg tørka meg etter ett av mine mange tissebesøk om dagen :)

Andre? Jeg er så speeent!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme skjedde med meg i går, en stor gul/hvit geleklump. Har termin 25/9 og er kjempespent!!!

Skrevet

jeg har termin 7/10 og tror slimproppen har gått her også, det mente de på føden i alle fall når jeg forklarte!

hatt flere dager sånn stykkvis og delt med blankt slim og litt klumper i utfloden ser det ut som.. og ene natten fikk jeg blodspor på dopapiret..

er vel en uke siden det begynte og jeg er enda gravid!

regner med det tar en liten stund til men kroppen forbereder seg hvertfall voldsomt!

har kynnere og mensmurringer i tillegg til at hodet på babyen har vært festet en stund og magen sunket.

gleder meg!!

Skrevet

Min menstermin er 20 september! :)

På sykehuset sa de 4 Okt, så det er liksom den jeg har gått ut i fra hele veien.. Men nå må jeg si jeg håper på min egen ja!

De sier det kan gå fra timer til ca tre uker.. Men sjelden man går tre uker etter den er gått!

Skrevet

Spennende :-) Jeg tror også at slimproppen min gikk i dag, men er ikke 100 prosent sikker. Det var geleaktig slim, men ikke formet som en propp og ikke så veeeeeldig mye, men var en del.... Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det uten at det høres ekkelt ut, men det var akkurat som snørr på en måte, bare tykkere, hehe.... uffa meg, det hørtes ekkelt ut allikevel, men regner med at dere tåler å høre det :-)

Kan dette være slimproppen eller deler av den???, jeg har 5 uker til termin, så får nå ikke håpe det er fødsel før et par uker i allefall :-/

Jeg hadde også 2 pluss på blod i urinen hos legen i dag, noe som han sa kunne være en liten blødning fra livmorhalsen???? hmmmm.....

Skrevet

Jeg er i uke 34 og i natt gikk muligens noe av slimproppen. Det var i alle fall noe kliss på innsiden av låret da jeg våkna en gang på natta. Snakka med jordmor i dag og hun mente det kunne være det. Litt tidlig vel..? Får håpe det ikke skjer så mye mer ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...