Magandang anak ko Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hvilket kjøkken skal jeg velge? Det er et lite u-kjøkken uten vindu med 1 kortvegg som er åpen. Eik fra Ikea (lun eik, ikke sånn "gammaldags" eik) eller Hvit høyglans fra Ikea? *valgets kval*
It's all about me Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Hvit høyglans fra ikea. Har hatt de dørene selv og de er knallstilige. Blir lyst, fint og romslig, men langt ifra et kjedelig vanlig hvitt kjøkken.
nybebis Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 hm, er personlig lei av høyglans. Alle har det nå for tiden. jeg tror kanskje jeg ville valgt et annent hvitt alternetiv med eik benk ;o)
Magandang anak ko Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Takk for svar:o) Flere?
tertilus Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Hvit høyglans fra Ikea. Det har vi og det er kjempefint!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Hvit høyglans ! Jeg liker IKKE eik - synes det er så utrolig kjedelig. Lenge siden du har vært her, eller er det jeg som ikke følger med ? Husker nicket ditt :-)
Magandang anak ko Skrevet 15. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2008 Ja, en stund siden nå) SÅ utrolig hyggelig å bli husket! Jeg var egentlig fast bestemt på hvit høyglans, helt til jeg var på Ikea og falt pladask for eikekjøkkenet som var på utstilling der. Jeg satte meg ned og følte meg skikkelig hjemme der;-p Superkoselig! Da jeg gikk videre og så utstillingen med høyglans, så det skikkelig "institusjon" ut i forhold. Hvit er helt sikkert det safe valget, men har så lyst til å ha den hjemmekoselige feelen uten at det blir nipsfigurer og furu, hvis du skjønner? Det er skikkelig vanskelig!! Trøster meg med at så lenge kjøkkenløsningen er god, så kan man alltids shoppe nye fronter om man blir lei;-p
Økologisk_knekkebrød Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Liker ikke eik, så da blir det en stemme på hvit høyglans fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå