Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg synes det er ufint og ufølsomt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Kanskje du kan sende ut ei liste over hvilke temaer det er lov å spøke om /med ? Jeg har mistet oversikten.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Man kan spøke med alle som har alle lemmer intakt, ingen dødsfall i nær omkrets siste tretti år, 20/20-syn, Husbankhus, tokommatre barn og 3 års utdannelse. Alle andre er tabu. Men spøker man må det selvsagt være innforstått bekreftende, ikke på noe vis hetsende eller flertydig, og for all del ikke morsomt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Da kan det ikke spøkes med meg hvertfall... Jeg har riktignok alle lemmer intakt, men er rimelig nærsynt, huset vårt ble bygget før husbankens tid, det er bare snaut tjue år siden den siste av besteforeldrene mine døde, og jeg har tre barn, ikke 2,3... Seriøst, jeg mener at man spøke med det meste, og de fleste jeg da:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Apropos morsom spøk, jeg så en kar på t banen her om dagen som hadde en t-skjorte som det stod "fuck the color blind" på, skrevet med sånne røde boblebokstaver i grønn sirkel, slik som dette: http://no.wikipedia.org/wiki/Bilde:Ishihara_11.PNG Jeg syntes den var litt artig jeg:)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Man kan spoeke om det meste, bare det gjoeres paa en ok maate og med noen som har humor. Men naa er jo prostitusjon verdens eldste yrke, saa det er kanskje litt i droyeste laget aa fleipe om det.
Gjest Toxic Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Ehhh... hvorfor er det i drøyeste laget?
Gjest Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Et yrke med lang (og stolt?) tradisjon ... Man spoeker da ikke om slikt, he he.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Hva med bakere, er de fritt vilt? Har jo tross alt også vært med en stund. Profeter? Landshøvdinger?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #13 Skrevet 15. september 2008 Man kan hvertfall spøke med gravide og mødre som tilbringer tid på denne siden.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #14 Skrevet 15. september 2008 nå må folk slutte å være så utrolig høytidelig.. verden blir jo deprimert om vi skal ta alt så kav alvorlig heelee tiden.. kjenn på moralen når det går for langt.. se ann folka du snakker med. det må en jo tenke på i hverdagen uansett.. hjemme med typen så tuller vi om nesten alt.. går en av oss for langt så sier vi ifra på en grei måte.. ikke alltid like lett å vite. skal en heller bare holde munn om alt da.. hadde ikke jeg klart.. men som sagt så ser jeg ann menneskene og humøret dems før jeg åpner munnen. har ikke gått på de største smellene til nå hvertfall hehe ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå