Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Han begynte i bhg for to uker siden, så jeg vet han gjennomgår en enorm forandring nå.. Men, han har alltid vært så flink til å sove. Hele natta og gjerne 12-13 timer i strekk.. Nå skriker han seg i søvn, bruker gjerne en times tid ved leggetid. Så våkner han gjerne igjen ved 22-23 tida og bruker da et par timer på å sovne igjen, før han atter en gang våkner i halv 4-4 tida og holder det gående til mellom 5-6 på morgenkvisten.. Det er veldig slitsomt, både for meg og mann min. Heldigvis pleier storesøster å sove seg gjennom det. Noen som har vært borte i noe av det samme og har noen tips og råd å komme med.. Han er ett år nå på søndag! Jeg må bare legge til at jeg er så fortvila, for jeg skjønner ikke hva som plutselig skjer, Klarer jo ikke roe han på natta en gang vettu, akkurat som han er livredd senga si.. Hva bør jeg gjøre?
To trollunger + en spire Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Har du sett inni munnen på han - kan være gjeksler på gang vet du. Ikke godt for de små da!
To trollunger + en spire Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Link fra en tidligere debatt: http://www.barnetmitt.com/forum/thread/136867404
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Mmm.. Det kan jo godt være det er tenner på gang ja. Han har bare fått ei tann til nå, og deter jo ganske lite da, siden han er ett år nå. Skal prøve å bruke litt dentinox kanskje å se om det hjelper.. Takker jenter.. Jeg føler meg jo så udugelig når han bare gråter, men vi får tro det bedrer seg snart:-)
Zupermam Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 kanskje han har mareritt? Vi hadde en periode der jr våkna og hylskrek, klarte ikkeå få kontakt. Det er visst vanlig at de drømmer mye. Alt er heldigvis i faser med de små så det går nok over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå