Gå til innhold

H&M vintertoey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjenneskap til det, er det OK ? Vi skal hjem en mnd rundt jul saa da maa ungene ha vintertoey, men kan liksom ikke kjoepe Reima for 1 mnd bruk.

Kikket litt paa H&M nettsider og de hadde iallefall litt der.

Andre forslag mottas ogsaa med takk :)

Ungene er da nesten 4 og 2,5 aar. Minsten faar bruke noe etter de 2 andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har god erfaring med det, i hvert fall. Har i grunn aldri hatt dårlig erfaring med noe utetøy vi har hatt, uansett merke eller pris, så enten har vi flaks, ellers er det ikke noe særlig vits i å bruke tusenvis av kroner på Reimadresser.

Skrevet

H&M sitt vintertøy er kjempebra. Skidressen deres, den todelte er super. God kvalitet. Og vi er mye ute om vinteren!

Skrevet

¨Vi er også kjempe fornøyd med vintertøy der. Dressen har holdt i 2 år og er like fin! Dener brukt ute i barnehage og hjemme, veldig mye brukt, men synes nesten ikke :) Pluss at de har masse reflekser også :)

Skrevet

Saa flott da !

Saa faar vi bare haape det er noe igjen naar vi kommer hjem i desember.

Skrevet

Jo da, men ville helst proevd det paa....

Faar se hva vi gjoer, trenger det ikke enda og har en venninne paa H&M hjemme saa jeg kan jo spoerre henne hvor lenge de pleier aa ha godt/greit utvalg inne.

Skrevet

Jeg bestiller ganske ofte, og sender det bare tilbake hvis det er noe som ikke passer så bra. Det går helt fint! :)))

Skrevet

Har brukt det de siste årene, og må nok si at det er de vinterklærene jeg like best:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...