Underveis --> Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Ja, jeg synes jo dette er ustyrtelig morsomt, så da må jeg jo bare vise det frem ;-) Som noen av dere kanskje har fått med dere så tok jeg ultralyd av meg selv, eller dvs av barnet i magen. Dette tok jeg opp på en DVD og i bloggen min så ligger det nå et par snutter av junior. Fasinerende greier! http://underveis.dk/2008/09/15/video-av-leieboeren/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå