Gå til innhold

Vekt i uke 27 ca? Hvor mye har dere gått opp?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

trødde på vekta hos kiropraktoren i morges, og den viste +9 kg. min vekt er fri for batteri så jeg får ikke veid meg på samme vekt før jeg har ordnet det. er 27+2.

er spent på hva min viser, for det er sikkert 5 uker siden den gikk tom for batteri:-))

men tror også det er endel vann for jeg har nemlig sokkemerker allerede på morgenen. og på natten dovner armene bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så så, jeg har også gått opp 16 kilo no :/

Og det uten å å spise noe mer eller usundt også..

En del vann i kroppen, fått skikkelig flodhestankler og stubber til fingre ;)

Kjenner jo kroppen at alt er stramt og fint, så så lenge det ikke er noe fett og valker så kan jeg igrunn leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg er 27+4 og har gått opp 2 kg:)

Men vektøkningen har jo litt sammenheng med hva man veier fra før.

Er man overvektig er det jo ikke så farlig at det står stille, men normal vekt til undervektig er det jo viktig at man går opp litt.Det viktigste er at man spiser riktig og sunn mat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger ca på det samme som jeg gjore første gangen jeg var hos legen. Har slitt med spying, og ikke gått opp etter dette. Egentlig litt delig å ikke ha gått opp 10kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på kontroll hos jordmor i går, 27+5. Har gått opp 3kg totalt, men ikke noe siden forrige kontroll for 4 uker siden. Babyen vokser heldigvis som den skal, og det var veldig godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i uke 28+4 og har gått opp 10,5 kg. Altså 100 gram siden trådens start:-) Kanskje det roer seg litt nå:-) ?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Är i uke 29+0 och har gått upp 15kg =) Var inte stor fra för så det är ingen större fara, men de som känner mig syns ja ser lite mullig ut.

Brors dame gick upp 21kg tillsammen =)

Jag struntar i extra kilona, så länge hon därinne mår bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh...jag har precis gått in i v.30 och jag har gått upp 19 kg. Nu känner jag mig lite utanför. haha. Men det syns ändå inte så mycket, har en gigantisk mage, ser som sagt ut som om han ska födas imorgon. Låren och rumpan har väl fått sig lite oxå ;) Men var så smal sedan förr så nu ser jag egentligen bara hälsosam ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...