kokkelimonke Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Altså, før skatt. Det utgjør 19.000 i mnd før skatt. Jeg har ingen utdannelse, og har fått tilbud om en 80% stilling på kontor. Bor i Oslo, og har et barn. Hva synes dere?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 det er jo 285 000 om det hadde vært fulltid. det er ikke dårlig lønn. spesielt ikke uten utdannelse
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Min sambo begynte akkurat med 300.000 som ferdigutdannet dataingenør, så jeg synes absolutt ikke det er lite =)
kokkelimonke Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk for svar :-) Jeg må svare idag om jeg vil ha jobben eller ikke. Egentlig skulle jeg hatt en 100% stilling, men dette er jo noe jeg må prioritere selv. Har en på under året som akkurat har begynt i barnehage, og da synes jeg det er greit at han ikke får 10 timers dager i bhg i begynnelsen. Får heller stramme inn på matbudsjettet, så skal jeg nok klare meg :-)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Vil vel ikke akkurat si at det er så veldig bra betalt men.... Jeg synes egentlig at alt under 300 000 kr for 100% er dårlig betlat men.... Når det er sagt så er det jo ikke alltid at den type jobb man ønsker seg er så lett å finne heller. Ønsker du deg denne jobben, og tror det kan være vanskelig å finne en som passer deg bedre, ja da bør du ta den ) Lykke til )
Fruen i huset Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Jeg synes det er bra til å ikke ha utdannelse! Jeg jobber selv på kontor, begynte på skarve 220.000,-!! Så steg lønna selvsagt etterhvert, og hvis man tar på seg ansvar skal jo lønna stige da og :-) Så jeg ville absolutt sagt ja hvis du ikke har noe bedre i sikte? Som sagt startet jeg dårlig, men i dag tjener jeg ca 380.000,-, (ikke Oslo) noe som er en bra lønn for å ikke ha utdannelse (i alle fall der jeg bor)... Og jommen stiger den hvert år, også
kokkelimonke Skrevet 15. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2008 Detter høre jo veldig lovende ut. Er ganske sikker på at jeg kommer til å si ja. Det skal jo ta så sabla lang tid å få seg jobb for tiden. Så og si alt er gjennom rekrutteringsbyrå, så denne prosessen har pågått i 2,5 mnd, synes det er litt drøyt. Jobben ligger sentralt til, og arbeidstidene er helt konge, 09-15, veldig kjekt når man har en liten en i bhg. :-) Hjelper litt på å få gode ord med på veien også, at jeg etterhvert kan tjene litt mere enn 228.000! :-) Så takk for svar alle sammen, føler meg litt tryggere på å svare ja nå! Jeg er ikke så inni arbeidsmarkedet, og lønn for tiden, så godt å høre andres syn på saken :-)
Magandang anak ko Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Å ha mulighet til å jobbe 9-15 er alene verdt mer en penger;o) Gratulerer med jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå