Gå til innhold

Er 228.000 lite for en 80% stilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, før skatt. Det utgjør 19.000 i mnd før skatt. Jeg har ingen utdannelse, og har fått tilbud om en 80% stilling på kontor. Bor i Oslo, og har et barn.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo 285 000 om det hadde vært fulltid. det er ikke dårlig lønn. spesielt ikke uten utdannelse

Skrevet

Min sambo begynte akkurat med 300.000 som ferdigutdannet dataingenør, så jeg synes absolutt ikke det er lite =)

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Jeg må svare idag om jeg vil ha jobben eller ikke. Egentlig skulle jeg hatt en 100% stilling, men dette er jo noe jeg må prioritere selv. Har en på under året som akkurat har begynt i barnehage, og da synes jeg det er greit at han ikke får 10 timers dager i bhg i begynnelsen. Får heller stramme inn på matbudsjettet, så skal jeg nok klare meg :-)

Skrevet

Vil vel ikke akkurat si at det er så veldig bra betalt men....

Jeg synes egentlig at alt under 300 000 kr for 100% er dårlig betlat men....

Når det er sagt så er det jo ikke alltid at den type jobb man ønsker seg er så lett å finne heller. Ønsker du deg denne jobben, og tror det kan være vanskelig å finne en som passer deg bedre, ja da bør du ta den :o)

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg synes det er bra til å ikke ha utdannelse! Jeg jobber selv på kontor, begynte på skarve 220.000,-!! Så steg lønna selvsagt etterhvert, og hvis man tar på seg ansvar skal jo lønna stige da og :-) Så jeg ville absolutt sagt ja hvis du ikke har noe bedre i sikte?

Som sagt startet jeg dårlig, men i dag tjener jeg ca 380.000,-, (ikke Oslo) noe som er en bra lønn for å ikke ha utdannelse (i alle fall der jeg bor)... Og jommen stiger den hvert år, også ;)

Skrevet

Detter høre jo veldig lovende ut. Er ganske sikker på at jeg kommer til å si ja. Det skal jo ta så sabla lang tid å få seg jobb for tiden. Så og si alt er gjennom rekrutteringsbyrå, så denne prosessen har pågått i 2,5 mnd, synes det er litt drøyt. Jobben ligger sentralt til, og arbeidstidene er helt konge, 09-15, veldig kjekt når man har en liten en i bhg. :-)

Hjelper litt på å få gode ord med på veien også, at jeg etterhvert kan tjene litt mere enn 228.000! :-)

Så takk for svar alle sammen, føler meg litt tryggere på å svare ja nå! Jeg er ikke så inni arbeidsmarkedet, og lønn for tiden, så godt å høre andres syn på saken :-)

Skrevet

Å ha mulighet til å jobbe 9-15 er alene verdt mer en penger;o)

Gratulerer med jobben!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...