Gå til innhold

Allmannamøte jenter!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lite action her om dagen?

Jeg er lite på nett fordi det er så mye annet som skjer. Men viljen er her til å holde forumet gående.

Er det noe vi kan gjøre for å holde det i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også lite på nett pga veldig mye annet jeg holder på med. Men nå trenger jeg noen råd, så i dag utnytter jeg forumet :)

Skrevet

Jeg har lagt inn oppfordring på bim et par ganger og vet at iallfall en person har vært innom etter det. Det hadde vært bra om flere gjorde det samme for de blir sikkert dritlei av nicket mitt når jeg stadig reklamerer for oss. Det kan virke mot sin hensikt.

Jeg har lagt merke til det samme som deg. Jeg er fornøyd med miljøet slik det er, men mener fremdeles at vi burde være iallfall 10-15 aktive til som skriver en god del innlegg hver dag. Siden vi er få her blir også bam følsomt og veldig avhengig av dem som drar oss opp.

Skrevet

Huff, jeg har vel sviktet litt i det siste :(

Skjerpings naa !!!!

Men jeg har ikke vaert saa mye hjemme foor ACen paa stua er oedelagt...

Skrevet

Så bra at flere tenke det samme. Jeg er på jobb nå, men skal ta meg sammen i kveld. :))))

Skrevet

uff...ja... jeg har heller ikke vært her inne så ofte i det siste. *skyldig*

skal prøve å skjerpe meg litt:)

Skrevet

Også vært her lite i det siste, kikket innom - men skrevet mye.. men skal skjerpe meg nå som det er litt mindre jobbing..

Skrevet

Full sjerpings jenter;)

Jeg er vel en av de som har vært her inne daglig, og prøvd å legge ut og svare på innlegg hver dag.

Jeg har lagt inn innlegg på dib, ser ut som noen har tatt oppfordringen å komme over hit, om ikke annet for å kikke.

Jeg kommer nå til å henge her fremover.

Skrevet

Jeg er her inne og prøver å lage noen tråder selv om ikke alltdi jeg kommer på ting.. Var vekke nesten en uke for to uker siden, og har vært litt mindre innpå nå enn før den perioden. Veldig kjekt at det kommer nye folk og at folk lager tråder for å holde livet igang her..

Er så gøy å komme på her når det er masse nye tråder. Så kom igjen jenter: LAG TRÅDER SÅ BUSTA FYKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kan bli flinkere å reklamere på bim, der er jeg en del for tiden. Men jeg er sjelden til aldri på dib, men kan alltids gå innom å utfordre noen til å prøve denne siden..

Skrevet

Enig, vi må skjerpe oss. Jeg må definitivt skjerpe meg. Og så synes jeg vi skal gjøre noe med det som ble nevnt av flere i en tråd tidligere - starte innlegg som gir oss litt mer hodebry, der vi kanskje kan få noen friske meningsutvekslinger, uten at vi skal gå i fella og bli ufine :-)

Skrevet

Jeg er innom så snart jeg får tid :))) Men det er ikke alltid jeg skriver noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...