Gå til innhold

Har dere egen kundebehandler i banken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme person som møter dere når dere er i kontakt med banken (om finansiering, sparing osv - "større" ting)? Eller er det ulike mennesker fra gang til gang?

 

Vi hadde det, men så kom det meg for øret at han har byttet bank, noe vi ikke har fått beskjed om på forhånd og heller ikke fått "tildelt" en ny. Kjenner terskelen for å ta kontakt om feks refinansiering er høyere nå når vi ikke har "vår mann i banken" lenger, men det er kanskje vel så vanlig å ikke ha det (fast kundebehandler altså)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, har hatt en fast en i mange år. Ringer bare han om vi skulle lure på noe. Veldig greit med et menneske å forholde seg til, som kjenner til deg og din økonomi, og som kanskje kan gi deg litt "benefits".

Skrevet

Ja, vi har ein fast kundebehandler i banken. Synast det er greit, sidan han då kjenner oss og vår økonomi. For oss er det då lettare å ta kontakt med banken.

Skrevet

Vi har også en fast kontaktperson i banken.

Veldig greit.

Skrevet

Vi har også en fast person i banken:)

Skrevet

Buhu - jeg savner "nils" jeg... Kjemi er greit å ha :o) Uff, nei, må vel bare få fingern ut tenker jeg, selv om jeg gjerne skulle fått "tildelt" en ny uten å måtte ta initiativ til det selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...