Stratos med 3 barn Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 ....., mens det er helt greit at en famile har mange barn, bare de ikke er mor/far til alle. Ja...........altså: Opplever stadig folk som sier "Jøss, har hun fått FIRE unger" om en klassevenninne av oss, men de tenker ikke på at de selv har både 4, 5 og 6 barn. Det er bare det at de ikke har født alle selv, men lever i familier med dine, mine og våre barn. Forstår ikke dette jeg! Noen som opplever det samme? Kanskje noen som vet forskjellen?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 He he he nei jeg vet ikke forskjellen, men vet at det forekommer:o) Skulle gjerne hatt mange barn selv jeg, men vi startet alt for sent til det:o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg selv syns ikke det er rart, og om jeg reagerer på noe så er det vel heller "imponerthet" over de som har 6-8 unger "tilsammen". Det vanligste er vel fortsatt 2 "egne" barn, så å føde 4 barn (med samme mann) er jo på en måte "uvanlig". Bonusbarn bor man jo vanligvis ikke sammen med 100% av tiden heller.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 hm.. det er jo litt forsjell på og ha 3 barn om den ene er borte anenden vær helg og en dag i uka, mens den andre er der på vanlig samvær og den tredje er der på fultid. da har de jo i grunn bare 2 barn.. hehe.. sån tidsmessig... men jeg tenker litt sånn selv, at jeg egentli skulle ha 2 barn, men typen vil jo ha to barn han også og da blir det jo 3 på meg siden jeg har en fra før.. hm.. hehe... er ikke så lett med disse normene
Norwegian by injection Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Det er sikkert fordi det er litt vanskelig for noen å forstå at du orker å gå gravid og føde så mange ganger....he he! Og at ikke du får 'avlasting' når alle ungene er deres. Synes det er flott at dere får mange barn sammen....mye bedre enn mine, dine og våre!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Bortsett fra at jeg er mektig imponert over damer som orker svangerskap, fødsel og barseltid mer enn et par ganger, synes jeg ikke det er noe rart med store familier. Dette grunner jo i egne erfaringer som så langt strekker seg til ett barn og enda ett på veg ... og når jeg kjenner hvor slitsomt det kan være så blir jeg jo litt imponert over de som klarer å hanskes og ha overskudd til så mye mer enn jeg klarer. Jeg kan jo bli møkkkasliten av en dag med bare ett barn...
Sånn kan det gå Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Det er nå engang sånn at det ikke er like vanlig at man har mange egenfødte barn som det er å ha f.eks 2 barn og ha funnet en ny mann som også har 2 barn, og dermed "har" 4 på den måten.
May-juli07+mai09 Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 jeg vil bare si at jeg veldig imponert og har stor respekt av de som får mange barn!! det står også stil over at man har alle med samme partner, dette er noe jeg syns personlig er kjempe flott!!! jeg vil også ha mange barn, men hvis jeg og samboeren velger å gå fra hverandre en dag (forhåpentligvis ikke ;O) ) så kommer jeg ikke til å få barn med en ny mann! men dette en min personlig mening om mitt liv da. klem
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 hehe ja får mange rare spm jeg gitt.. om jeg er i en sekt o.l..hehe.. synes det er hærlig med mange barn jeg..) å alle 5 er mine:)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Ja det er vi ett levende bevis på.....At vi er rare. Vi har 4 barn og får til stadighet å herregud har dere såååå mange barn.Men at andre har 6 barn til sammen , det er helt i orden..Forstå det den som kan.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 må få med at jeg har 2 kull da.. altså 2 med en far og 3 med han jeg er sammen med nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå