MammaTil2Gulljenter Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg er andregangs og har det meste fra før av, men har bevisst ikke gjort noe særlig stort til nå... Jeg har ikke vasket klærne, ikke fått opp vuggen og heller ikke senga. Jeg har kun tatt det ut fra loftet og fått det i hus. Forrige svangerskap stod alt ferdig, klærne var vasket og bretta og sengen var oppredd. Er det bare jeg som så desperat vil vente for å overbevise meg selv om at det fortsatt er leeeeeeenge til termin? Var så utrolig lei mot slutten sist, og kjenner ikke jeg er lei av noeannet enn et bekken som så og si tar knekken på meg. Andre som kjenner seg litt igjen?
Herkules Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg kjenenr meg igjen, det er vel noen dager igjen før jeg er høygravid, men jeg har ikke gjort noe annet enn å kjøpe ett sett med klær til den lille. Det har jeg gjort av to grunner, det ene var at jeg syns det var på tide å kjøpe noe og det andre er at jeg ikke vet om det er gutt eller jente og da har jeg kjøpt noe nøytralt i str 50 Sist kjøpte jeg endel nøytrale klær, men det meste i str 62 og 56 og vi fikk gutt. Det ble mye blått i str 50 så jeg måtte bare ha noe om det viser seg å være jente! Startet på en liste over ting jeg skal gjøre, men det er det
MammaTil2Gulljenter Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 kjøpte også endel i nøytrale farger...ogsåfordi jeg ville bruke litt omigjen... og er ikke så sikker på bestemmelse av kjønn på ul, selv om det stemte med forrige er det ikke sikkert nå...
Tita&Tage Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Som om jeg skulle skrevet det selv! Er ikke klar for fødsel i det hele tatt. Trenger litt modning mentalt føler jeg. Og har ikke ordnet noe. Ikke funnet frem klær, ikke pakket bag, ikke ordnet vogn, ikke ordnet vuggen.... Tre uker igjen, så jeg håper jeg får vente tre-fem uker før knøttet kommer!
tigergutt<3 Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 jeg har 9 dager igjen til termin og nå begynner alt å falle til rette her. Men jeg har styrt hele helgen. Det var særdeles lite som var klart før det. Har nesten ikke kjøpt klær denne gangen selv om det blir motsatt kjønn av hva vi har. Jeg har fått litt klær så de skal jeg vaske og legge klare i løpet av uken. Vi har jo mange dager igjen enda..... tror jeg. Hvis ikke så går det jo å vaske klær etterpå også
HegeAE Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Har ingenting å stresse for her. Men, eg driver på på sakte gang. Men, så er eg kun 32+2 veker på vei og. Men, stresse kjem eg nok ikkje til å gjere nei.... Sliter litt med bekkenet sjølv, men ikkje så mykje. Så derfor tar det tid her. Har kun kjøpt ein ullbody, ellers har eg det meste ja. Begynner å vaske opp noko ja og legger i ein kasse for seg så det er reint. Men, det er jo 2 mnd til. Til og med vogna er ikkje i hus enno.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 er kjempe klar jeg...fikk beskjed allerede i sommer at jeg mest sannsynlig bli satt i gang 1-3 uker inn i sommerferien.....så da ble alt kjøpt inn,.. Etter det har vi bare tatt en uke om gangen....føler iallefall at vi er overklar på at babyen skal komme
MammaTil2Gulljenter Skrevet 15. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2008 godt å se at det ikke bare er meg...føler meg ikke helt klar enda så trenger den tiden som gjenstår:) Er forsåvidt glad til for jeg husker forrige gang, da jeg var lei og enormt fødeklar allerede i uke 27, tiden mot slutten gikk ALTFOR seint, så er godt at det ikke er slik nå Ulempen er jo at nå som jeg vil at det skal gå sakte, da går det fort :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå