Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 På fredag ordna det hele seg, han skal ha fri hver onsdag fra nå av, det har letta humøret til gubben tilbake til det gode gamle gode :-) Godt ¨å få tilbake den glade og blide "gutten" igjen, og ikke minst partner`n min :-D Han beklaga seg til ungene og meg også for surmulinga og glefsinga.
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Ikke fått med meg jeg, men så godt alt er bra igjen da! Ofte kun noen enkle justeringer som kan velte store lass vetdu:o) )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Var det denne fjernkontrollen som gikk vegg-i-mellom som jeg leste om tidligere? Godt å høre at han har fått ordna seg litt bedre, både for hans egen del og ikke minst deres. Grufullt for alle parter når stress/uro tar overhånd. Så håper jeg du får beholde blid og littmertålmodig mann leeeeenge )
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Var nok den som ga utslaget ja. Han innså hvor teit han selv hadde reagert og handla da, og at ungene selvsagt hadde retten på sin side ;-) Så da var det å ta affære å ordne opp i situasjonen. Dette er mer langsiktig enn en enkel sykemelding, som jeg faktisk tror ville gjort han enda mere sur i det lange løp siden han ikke er typen til å sitte hjemme på ræva heller :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå