Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke vente, måtte reise å ta en UL i dag for å bare få en sikkert bekreftelse, føler skuldrene ble lette nå...

Der kunne hun se en bitte liten ting=P hehe... 2,3mm bare... Så da er jeg 4+ noen dager ca=P Vanskelig å si enda... Men det viktigste er jo at den hadde kommet seg inn i livmorern og alt rundt det så ok ut;)

Letta nå ja;) Blir en spennende tid.. hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så beroligende da :)

Jeg skal til lege på fredag. Er selv veldig bekymret. Redd for at noe er galt, da symptomene er så mye mer kraftig denne gangen. Derfor blir jeg lii urolig....Men får høre hva legen sier:)

Lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

Jeg føler meg mye mer rolig alt... Og det som skjer nå, det skjer.. Da er det sikkert en mening med det... Men håååper jeg slipper det da, skal prøve å ikke tenke på det....

Kjempe masse lykke til, til deg også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...