Vero85 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Klarte ikke vente, måtte reise å ta en UL i dag for å bare få en sikkert bekreftelse, føler skuldrene ble lette nå... Der kunne hun se en bitte liten ting=P hehe... 2,3mm bare... Så da er jeg 4+ noen dager ca=P Vanskelig å si enda... Men det viktigste er jo at den hadde kommet seg inn i livmorern og alt rundt det så ok ut;) Letta nå ja;) Blir en spennende tid.. hihi..
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Så beroligende da Jeg skal til lege på fredag. Er selv veldig bekymret. Redd for at noe er galt, da symptomene er så mye mer kraftig denne gangen. Derfor blir jeg lii urolig....Men får høre hva legen sier:) Lykke til videre i svangerskapet:)
Vero85 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg føler meg mye mer rolig alt... Og det som skjer nå, det skjer.. Da er det sikkert en mening med det... Men håååper jeg slipper det da, skal prøve å ikke tenke på det.... Kjempe masse lykke til, til deg også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå