Itsrejk Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg har kommet i en situasjon der jeg MÅ til tannlege, selv om jeg er fem måneder på vei. Mistet en bit av ei tann, og dro til tannlegen. Han sier at jeg vil ende opp med rotfylling hvis jeg ikke får tatt hullene nå. Han sier det skal være nok med en bedøvelse - så skal han få gjort alt som trengs. Andre som har erfaring med dette? Vil jo ikke at bedøvelsen skal skade småtten.
Prinsemammaen Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Det går visst heeeelt fint! :-) I følge min tannlege i hvert fall...
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg har tatt bedøvelse hos tannlegen ett par ganger i svangerskapet! Og han sier det er lokalbedøvelse som ikke påvirker magen overhodet! Borr i vei! :/ og lykke til!
Gjøkeredet③ Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Det er ifølge min tannlege absolutt ikke farlig med bedøvelse i svangerskapet! Den er så lokal at den har ingen konsekvenser for den lille i magen.. Jeg måtte selv til tannlegen å trekke en visdomstann forrige uke.. Det gikk veldig greit:o) Tannverk er helt forferdelig.. Masse lykke til!!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Jeg har borret nesten helt ned på nerven i en jeksel uten bedøvelse. Hvis du vil, så fikser du det. Eller du kan be om bedøvelse underveis, om det blir for ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå