Gå til innhold

Flere som fremdeles ikke åler seg frem?


mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Hun åler seg ikke enda, bare rundt sin egen akse, er født 30.11. Er det uvanlig sent? Begynner å lure på om vi skulle gått til fysioterapi.

 

Hun setter seg opp selv da, fra ryggleie, setter seg opp i en stor sit-ups med hjelp av armer..sliter litt men kommer seg stort sett opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kryper, men han setter seg ikke opp når han ligger på gulvet. Han setter seg opp ved å reise seg opp i stående og så dumpe ned på rumpa. Det ser nokså tilfeldig ut! Han er født 19.11.

 

Det er så store individuelle forskjeller på disse småtassene at jeg ville ikke vært bekymret om hun ikke åler seg fremover ennå. Du ser jo om hun klarer nye ting,- eller gamle ting lettere, slik at det er en utvikling. Hvis bare det er det, er det ikke så farlig om utviklingen er litt saktere enn hos noen andre. Da har jeg tro på at det kommer når det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går jo framover uansett, hun begynte å snu seg tilbake fra mage til rygg for et par uker siden, så jeg får vel bare vente å se!

Takk for svar! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 9 mnd, og gjør heller ikke stort, MEN det er ingen fare, bare å nyyyte det, det er så individuelt!! Noen går når de er 8 mnd, noen går når de er 1 1/2 år.(",) Jeg nyter å fortsatt kunne dusje mens han leker alene på gulvet uten tilsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine kryper heller ikke. Hun er født 21. nov. Da storesøstera hennes var like gammel var hun høgt og lavt. Jeg er enig med hun over her som sier at det er deiligt å sette henne en plass, og finne henne på samme plassen etterpå :)

 

Mi humper rundt på rumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fint å høre at det er flere! Mi har også begynt å hompe litt rundt på rumpa nå! Er vel ikke alle som åler og krabber i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...