mei&mi + marcus :) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Leste litt om det og der stod det at man kan få smerter akkurat under ribbeina. De siste dagene har jeg hatt dritondt i ribbeina, er helt øm. Det går rundt til ryggen også, så kan jo være fordi det er mye som presser på og at jeg er blitt en del kilo tyngre som gjør det.. Husker jeg hadde det sånn sist gang også. Også er jeg blitt mer trøtt og litt kvalm. Legen sa ingenting om urinprøven, var hos legen 5 sept. Skal ikke igjen før 10 oktober. Noen som har hatt svangerskapsforgiftning her? Som kan fortelle litt om andre merkbare symptomer?
MintCondition Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg fikk moderat svangerskapsforgiftning på tampen av sist svangerskap, da fikk jeg høre at det var endel "kriterier" man måtte oppfylle for at man skulle få den diagnonsen. Det var: *hodepine *høyt blodtrykk *ødemer (hevelser) i kroppen *smerter i magen, rundt solar plexus Er du bekymret, så ta turen til legen du Bedre enn å¨gå hjemme og være redd.
JulieF*Victoria* Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Symptomer på svangerskapsforgiftning er smerter under ribbeinsbuen, generell uvelhet (kvalme, hodepine osv) , høyt blodtrykk og økt mengde med proteiner i urinen. Hevelser og hurtig vektøkning er også symptom. Hvis du er i tvil hadde jeg dratt til legen en gang for mye enn en gang for lite. Ikke vent til oktober hvertfall!!! Og ta med urinprøve! Lykke til, får håpe at det er helt andre uskyldige årsaker til at du er uggen:)
mei&mi + marcus :) Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Ja, det er sant det. Da tar jeg med meg en urinprøve på legekontoret i morgen etter jeg har levert min datter i bhg! Har hatt en del nakkepine i det siste og fingrene er mer hoven. Men når man begynner å lese på symptomer og kjenner etter så er man jo dødssyk!
JulieF*Victoria* Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Uansett om det skulle vise seg å være svangerskapsforgiftning, går det som oftest bra likevel:) Men det er viktig å oppdage det så tidlig som mulig! Så bra du drar i morgen, Tvi tvi:)
mei&mi + marcus :) Skrevet 15. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2008 Får håpe det ja!! Jeg vet ikke så mye om det. Synes bare det høres skummelt ut! Takk skal du ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå