Oi ..! Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg har kjøpt meg flere par rålekre støvletter det siste året, og jeg skulle så gjerne ha vist dem fram ved å stappe buksene nedi. Men - er det noen som vet hvor en får tak i gravidejeans med smale legger (i Oslo)? Har fri fra jobb i dag og tenkte meg ut en liten shoppingtur snart. Har noen f.eks. sett slike på H&M?
termin i september Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Ganske sikker på at jeg så et par gravide-slimjeans fra 2wear forrige gang jeg var på Ni Mnd på Sandvika Storsenter - dette merke har de også på Svangerskapet i Kirkeveien og på Kule Mager (grunerløkka og Glassmagasinet). Lykke til!
JulieF*Victoria* Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 jepp, de har slim jeans på H&M! Kjøpte meg et par tøffe i grå dongeri forrige uke, og de er smale og fine å få oppi støvlettene:)
Oi ..! Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Nydelig! Takk til dere, begge to Da blir det Sandvika Storsenter i dag - ettersom der finnes både H&M og Ni Måner Tusen takk!
hehs Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 de har noen supre på polarn o pyret, jeg bruker kun de, de smale er de med lav strikk i livet.... kjempe fine!!!
Tita&Tage Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Kjøpte noen vanlige slimbukser på Voice of Europe jeg. De er så lave at jeg har fått brukt dem hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå