Gå til innhold

Slimjeans for gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg flere par rålekre støvletter det siste året, og jeg skulle så gjerne ha vist dem fram ved å stappe buksene nedi. Men - er det noen som vet hvor en får tak i gravidejeans med smale legger (i Oslo)? Har fri fra jobb i dag og tenkte meg ut en liten shoppingtur snart. Har noen f.eks. sett slike på H&M?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sikker på at jeg så et par gravide-slimjeans fra 2wear forrige gang jeg var på Ni Mnd på Sandvika Storsenter - dette merke har de også på Svangerskapet i Kirkeveien og på Kule Mager (grunerløkka og Glassmagasinet). Lykke til!

Skrevet

jepp, de har slim jeans på H&M! Kjøpte meg et par tøffe i grå dongeri forrige uke, og de er smale og fine å få oppi støvlettene:)

Skrevet

Nydelig!

Takk til dere, begge to :) Da blir det Sandvika Storsenter i dag - ettersom der finnes både H&M og Ni Måner :) Tusen takk!

Skrevet

de har noen supre på polarn o pyret, jeg bruker kun de, de smale er de med lav strikk i livet.... kjempe fine!!!

Skrevet

Kjøpte noen vanlige slimbukser på Voice of Europe jeg. De er så lave at jeg har fått brukt dem hele svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...