♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Noen som vet om det finnes? Jeg skal plutselig en tur over grensa med foreldrene mine, og har aldri registrert hva som finnes av slikt.
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2008 Og noen som vet hva som lønner seg å kjøpe der? Barnemat? Bleier? bilstol? Annet utstyr?
Zitro Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Happyland er den billigste på Svinesund. Der er det stort sett lønnsomt med vogner, bilseter og sånne ting som koster masse her i norge :-) Bleier er mye dyrere i Sverige, så hold deg unna der... Av barnemat har svenskene mye større utvalg. Dem har f,eks merket Semer som det finnes masse rart i. Men det er ikke noe billigere, men du tjener på kursen... Jeg kjøpte f.eks min Teutonia Spirit s3 på Hapyland til 4500,-. I norge kosta den 6000,-.
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 takk for kjapt svar! Vi drar om ti minutter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå