♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Vesla er 6 1/2 mnd, og får 2 grøtmåltider om dagen. 1 til frokost, og et til kvelds. Har prøvd med litt most potet, og most gulrot, men hun liker det dårlig foreløpig. Hun er ekstremt urolig om ettermiddagen, fra ca klokken 15.30, og frem til hun får grøt om kvelden, ca kl 18.00. Føler at hun trenger et måltid til med fast føde, og lurte på, om det er noen som vet, hvor mange måltider med grøt man kan gi? Blir det galt dersom jeg gir henne et måltid grøt midt på dagen, slik at hun ikke blir så sulten?? Har desverre ikke nok melk til henne, at hun blir god, og mett på den =(
3 har blitt 4 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Vi gir 3 grøtmåltider nå,men holder på å bytte ut det ene m brødskive,hun er 7 mndr.De trenger jo minst 4 måltider.Jeg har heller ikke melk i bøtter og spann..Hun får da også en kopp med litt mme til hvert måltid;-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Åh, så godt å høre =) Jeg gleder meg til å beg med brødmat:) Bløter du brødet i mme før hun får den? Vår har ingen tenner enda..hehe (storebror fikk ikke før han var 14!!!mnd). Jeg har også gitt litt mme i tillegg, slik at hun får litt ekstra. Og kan jeg spørre: Når dere startet med 6 mnd`rs grøtene - med gluten i, hvor fort gikk dere frem? Er det sånn som i starten, 1 t-skje, så 2 osv? Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå