Gå til innhold

kvalme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har kvalmen kommet til meg også, er kvalm hele dagen. Er i uke 7. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er flere :o) Jeg er 10+4 og har vært kvalm siden omkring uke 5-6, ikke så ille helt i starten. For min del har det blitt lettere etterhvert. Ikke fordi jeg nødvendigvis er så veldig mye mindre kvalm, men jeg håndterer det bedre. I starten holdt jeg på og klikke. Har vært ganske streng mor meg selv hele veien og spist og drukket regelmessig. Det har hjulpet meg en del slik at jeg ikke blir så ekstremt slapp. Maten smaker ikke nødvendigvis så godt, men med viljestyrke får jeg det likevel ned. Prøver på mat som er lett og fordøye, mild og lett og svelge. Da forhindrer jeg de verste brekningene. Ellers holder jeg meg mye i ro det hjelper. ...også har jeg sluttet å håpe på at det kanskje går over i morgen. Jeg ble veldig fortvila i starten fordi det aldri gikk over. Nå har jeg forsonet meg med at dette er noe jeg må i gjennom. Det går over, men ikke nødvendigvis i morgen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg er i uke8 og fikk kvalmen allerede i uke5. Ikke så mye oppkast, men er kvalm så å si hele dagen.Stor omveltning for meg da jeg tidligere kunne overleve dagen på to måltider og nå må jeg ha mat hver andre time ellers bærer det ille(",) Må si jeg gleder meg til kvalmen slipper taket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...