Gå til innhold

GLEDER MEG!!! =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg så vanvittig til fødselen, det kiler ordentlig i magen hver gang jeg tenker på det, klart det vil gjøre vondt - men den lille kommer jo! Og det blir så bra, så sinnsykt bra!!

Gleder meg så veldig til å holde henne i armene for aller første gang.

Og endelig få se henne. Ta henne med oss hjem, og leve resten av livet sammen med henne!!! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, skriver under på den jeg også!! Har enda 6 uker igjen, men kan nesten ikke vente m å få lillejenta i armene mine, sååå klar nå=)

Skrevet

hehe, skriver under på den jeg også!! Har enda 6 uker igjen, men kan nesten ikke vente m å få lillejenta i armene mine, sååå klar nå=)

Skrevet

Skrevet

hehe.. lykkeli&gla-venter jente=) er 3 ganger så glad :)

merker det letter litt når folk skriver inn sånne innlegg :) ikke bare tenker på at de revner osv osv osv

Skrevet

He he

Ja jeg gleder meg jeg også, jeg har født før og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke gruer meg i det heletatt.

Gruet meg ikke så mye sist heller, men med en god fødselsopplevelse i bagasjen så blir jeg bare rørt av å tenke på fødselen

Skrevet

Kjempe koselig at du startet en sånn tråd. Gleder meg sånn til fødselen jeg også. Er litt redd for smerter osv, men det overlever man jo. Å vite at etter et slit, kommer babyn vår, takket være smertene og arbeidet jeg gjør der og da! Ikke vet vi kjønnet heller, så jeg kommer nok til å være kjempe nyskjerrig da h*n kommer ut. Men pappan har lovd meg å fortelle det med en gang han ser det. 6 uker virker så lenge, men har på følelsen av at de neste 4 ukene går fort, men så er det de to siste som bare går dag for dag, time for time. Får begynne julehandelen da tror jeg, hehe:) Hva har dere planer om å gjøre siste ukene/dagene før fødselen for å fp tiden til å gå?

Skrevet

Jeg gleder meg, jeg også!!!

Jeg tror man lett blir påvirket av de som gruer seg, er utålmodig osv.

Derfor prøver jeg å unngå å lese klagetråder.

Skjønner godt at mange klager når ting blir tungt, men for meg er det viktig å fokusere på det positive. Jeg har tross alt ca 8 uker igjen, og jeg vil ikke sitte her og være utålmodig og fødeklar allerede NÅ.

Skrevet

Mhm, greit å være utolmodig da:) Men man må bare tenke positivt å glede seg :) Sjønner at de som har smerter å sånn bare vil ha den ut, men jeg har vært så heldig å bare vært plaget med noe bekkenplager :)

8 uker går knall fort, synes helgen kommer fort hver uke, vops, en uke mer på vei! Jeg vil prate om babyen og all gleden etter fødselen hele tiden! Vil bruke alle babytingene jeg har kjøpt! :D

Skrevet

koselig å lese noen så positive innlegg!! ;) Jeg også gleder meg veldig! Er veldig spent, men vil ikke si jeg gruer meg noe særlig lenger! Har født en gang tidligere og gruer meg ikke til smertene, bare er spent på hvordan fødselen vil bli sånn generelt! Gleder meg til de første riene. Når du faktisk VET det er fødsel i gang, og ikke lurerier! :) Når kroppen begynner å jobbe og urkreftene kommer frem! ;) Det skal bli deilig når ventetiden er over og lillenurk er i armene våre! De første minuttene er de beste i livet! <3

Skrevet

Koselig at dere å gleder dere! =)

Jente18, skjønner godt hva du mener!

Vi har 3 uker igjen til termin nå (6 okt), og jeg går egentlig bare rundt å venter på lille babyen! Gleder meg så vanvittig =D

Vi flyttet inn i nytt sted for ikke lenge siden, så tiden går med til oppussing og rydding og vasking - men energien er for lengst borte, og vaskekicket tar aldri meg, så jeg sitter stooore deler av dagen i sofaen å titter rundt her på bim.

Men det med julegaver var ingen dum ide - kanskje jeg rett og slett skal være veldig tidlig ute i år og kikke litt rundt.

Går forresten også rundt med skikkelig julestemning - føler at det snart er jul!! Aner ikke helt hvorfor - men tror kanskje det kan ha noe med at jeg elsker julen og alltid gleder meg, venter og stresser for å bli ferdig, og det er jo ganske likt som nå! hehe

Og dere med erfaringer fra fødseler, det er så HERLIG å lese at dere ikke gruer dere! Fantastisk!

Og alle sier jo også at smertene forsvinner i sekunden babyen kommer opp på brystet.. gleder meg, gleder meg, gleder meg =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...