Gå til innhold

Hva gjør dere på lørdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg begynner å lure på om jeg er avhengig av å ta turen til senteret på lørdager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hjemme og leker med største gutten min på 3 år... han er i barnehage ellers i uka så da er det godt å kose hjemme med han... senteret går jeg meg lei de andre dagene :-)

(er hjemme i perm med babyen min)

Skrevet

Vi går på tur i skogen, Fløien (bor i Bergen), akvariet, abboreet, besøker familie, shopper på senter(:)), svømmehallen mm. Pappaen er mye borte og reiser så vi prøver å kose oss i helgene, så det blir litt kafe ofg restaurantbesøk med småttene også. Veldig koselig.

Skrevet

Her har vi så mye fri i ukedagene at senterene holder vi oss gjerne laaaangt unna på lørdager.. hehe.. Er så mye fok der da at jeg får helt klaustrofobi.. hihi.. :P

Men nå er jeg generelt ikke glad i store folkemengder da..

Vi besøker famlilie eller venner.. Sjekker om det skjer noe i nærmiljøet.. Kanskje åpen gård eller noe.. Men som regel så er vi i helgene såpass sent ute av huset.. Kanskje 12.00 tiden.. at vi bare rekker et familie besøk før vi drar hjem og lager god middag og kanskje kake og køyer..

Skrevet

Er det fint vær drar vi ofte på tur. Ellers drar vi kanskje på biblioteket en tur, på kafe, på besøk eller på butikker. Noen ganger er det fotball eller håndball turnering som snuppa skal på, så da drar vi på det.

Å dra på senteret med ungene er noe av det kjedeligste jeg kan gjøre på en lørdag. ;o)

Skrevet

vi pleier og spise forkost, da og handle når matbutikken åpner. spise lurnsj med bestefar (det blir hans frokost) også lager jeg ofte en ordentlig middag mens småen sover og rydder og vasker litt.

også går vi tur, spiser middag og koser oss

Skrevet

Soser hjemme en stund, før vi drar en tur ut, stort sett sykler vi oss en tur til byen og treffer venner. hender vi tar turen til en lekeplass eller noe, og så spiser vi som oftest lunsj på café. Handler litt om det trengs, men HATER shopping-sentrene på lørdager, så styrer unna de ;)

Søndagene er turdagene våre, da er vi i fjæra eller marka.

Skrevet

Er aldri på kjøpesenter på lørdag.

Gjør familieting, slapper av og koser oss. Sykler, er på gård og ser dyr, teaterforestillinger, hos venner, familie, på sjøen, ved vannet, på lekeplassen etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...