Gå til innhold

Flere førstegangs i uke 18 ca???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid 18 uker med tvillinger, og jeg begynner å bli bekymret for jeg kjenner så lite til graviditeten... er det flere som ikke kjenner liv enda når de er så langt? Jeg er overvektig, så jeg skylder litt på polstringen men jeg burde jo kjenne innenfra for det... ??? Noen andre som har det sånn?

(Eneste symptomer jeg har hatt hele veien er trøtthet og bittelitt ømme bryster)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er også 1.gangsfødene og 18+5 i dag. Jeg har kun en i magen, og skal i dag på ordinær UL:)!! Håper vi kan se kjønn! Ellers er jeg litt som deg, med lite symptomer foreløpig. Noe ømme pupper i begynnelsen, litt trøtt og så ble blæren noe liten de tre 1.mnd. Har lurt på om jeg begynner å kjenne litt spark, men det er ikke så lett og vite alltid. Foreløpig her jeg ikke fått noe særlig mage heller.

Så gøy med tvillinger! Jeg er tvilling selv og har alltid vært veldig glad for det. Meg og min bror er superkompiser. Lykke til!

Skrevet

Jeg følte ikke noe liv før i uke 20-21 og da kom det så det holdt hehe men så kan det gå nesten hele dager uten at jeg kjenner noe, men ikke noe å engste seg for før ved 26-28 uker..

Skrevet

Gratulerer så mye med tvillinger! Er selv i uke 17+4. Flere som har spurt om jeg kjenner noe, men det har jeg nok ikke gjort. Det varierer mye, har jeg hørt, kanskje kommer det en gang i uke 20. Snakket nok med en på jobben, som har født fire barn, og hun sa at hun har kjent noe hver gang allerede før ultralyden. Prøvde å ligge helt stille i går kveld og kjenne etter, men det er vanskelig å si om det var noe...er førstegangsfødende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...