ehtaner84 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 lurer på om det er noe lurt å begynne med littegranne nå. hun har liksom fått alt utenom det. trenger litt nye matvarer i hverdagen hennes. snart 9 mnd
Oi ..! Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Det er jo bare å prøve seg litt forsiktig fram? Gutten vår smakte clementin oppunder jul i fjor, da var han 10 mnd. Jeg tok da av skinnet utenpå båtene, og han syntes det var nydelig! Men - sitrusfrukter kan være kilde til munnskold for oss som får slikt lett. Selv får jeg alltid - uten unntak - munnskold, hvite flekker som svir i munnen) når jeg spiser clementiner. Det spiller ingen rolle hvorvidt de er søte eller sure.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Svigerinnen min gav jenta mi mandarin da hun var 8mnd, hehe. Men jeg ville fulgt godt med, og pass på skinnet - det er noe av det verste å sette i halsen!
ehtaner84 Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 skreller faktisk mandarin båtene når jeg spiser de selv også
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Siden jeg reagerer litt på kiwi venta vi med appelsin og clementin til han var rundt 3. Kiwi glemte jeg av siden jeg jo ikke spiser det selv, så det smakte han først nå i sommer, da var han 6 :-o Men det er vel ikke retningsgivende, selv om jeg personlig hadde ventet litt, allergi eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå