Gå til innhold

Noen som har erfaring med BabyBjørn Active...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og har prøvd vanlig babybjørn også, som sammenlikning? Gubben var på jobbtur i helgen og kjøpte en active med hjem, og jeg er veldig spent på hvordan den kommer til å fungere :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte den til eldstemann og syntes den var ok. Men med minsten brukte jeg sjaltai og Mei Tai først - og så prøvde jeg active selen etter en stund.

Ble helt gåen i ryggen med en gang, og sverger derfor til Mei Tai selen. Utrolig forskjell.

Skrevet

jeg har BB active og syns den er helt topp, men jeg ersterk i kroppen. Vet ikke om det har noe å si. Hører at folk her inne er skikkelig negtive til BB. Men lurer ofte på om det da er den gamle versjonen og ikke active versjonen (den er rød og sort). Jeg er super fornøyd og småttene elsker å sitte i den.

Skrevet

Med det bruket vi hadde til snuppe nr 1, så klarte jeg meg helt greit med den vanlige bb'n, selv om den klart var litt tung om man gikk med den lenge (jeg likte best å ha henne utovervendt på magen). Derfor tenkte jeg at activen kanskje var bedre. Blir det MYE bæring (man kan jo ikke forutse sånt) så ville jeg kanskje valgt neo annet slags bæretøy, men siden bruken hovedsakelig blir til korte butikkturer, så er en sånn "ferdigsele" helt fint :o)

Skrevet

Min var grå og blå - men det var active utgaven jeg hadde. Den er nok mye bedre enn originalen i og med at det er korsryggstøtte på den. Og siden jeg brukte den fra eldstemann bar nydøft - ble nok ryggen min gradvis vant til å bære på den måten.

Denne gangen tok jeg den jo på meg når minsten var ca 4 mnd og jeg var vant til annet bæretøy.

Men DA var det ihvertfall sinnsyk forskjell.

Funker sikkert helt fint til korte turer som du skal bruke den til HI.

Skrevet

Vi har BB Active og er veldig fornøyd nå. Men den var ikke noe særlig den første mnd, da bør man ha et elastisk sjal eller noe. Det hadde ikke vi, men kjøper nok til nestemann.

Men nå er tuppa snart 8 mnd, og vi digger BabyBjørnen vår. Kan bære henne ganske lenge uten at det gjør meg noe særlig, og jeg er ikke en spesielt sterk type. Veldig greit å ha den med når vi triller litt lang tur, for eksempel til byen, for da blir hun lei av å være i vognen og vil opp og se. Hun peiver med hender og føtter og prater entusiastisk. Vi har brukt den ganske mye fra hun var 5 mnd gammel.

Mannen min er også fornøyd, og det er viktig. En del sjal og sånt ser litt femi ut, det syns i alle fall mannen min, men babybjørnen ser helt greit ut for en pappa å bruke. Det er spesielt viktig for oss, siden det er han som har permisjonen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...