Gå til innhold

hvilken ipod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal (endelig) kjøpe med en ipod, (ikke en touch...) men lurer pp hva er forskjellen mellom 2gb, 4gb, 16gb ....osv

Jeg vet at det er lagringsplass... men for eks. hvor mange sanger kan jeg ha i en 2gb? eller 8gb?...

hvilken har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 30GB, når jeg først skulle kjøpe en så kjøpte jeg en stor en. Slik at jeg ikke kom at å angre siden hvis f.eks 4 gb hadde blitt for smått...

må da legge til at jeg ikke har sjans til å få fylt den enda da... :-)

Skrevet

Den første iPod'en min var en 8GB iPod Nano. På det fikk jeg plass til ca. 1000 sanger. Men husk, dersom du skal ha bilder, film og andre filtyper enn musikk på iPod'en, tar det fort plass.

Nå har vi kjøpt en iPod Classic 160GB. Der har mannen min og jeg absulutt *alt* vi har av musikk (ca. 600 CD-er), og det er fortsatt *mye* plass! Dessuten er det større skjerm på den, noe som gjør at det er ganske greit å se film på den når en f.eks. er ute og flyr eller på ferie.

Lykke til med valget :)

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt iPod, den er så veldig dyr bare ford den heter iPod. Du må også ha iTunes på PC`n for å bruke Poden.

Men hvis jeg hadde vært millionær så hadde jeg kjøpt en vanlig Pod med 80 GB. En sang er vanligvis på mellom 3 og 7 MB, og en Giga er 1024 MB. Så da er det bare å gange :D

Neste gang jeg skal ha mp3-spiller tror jeg at jeg skal kjøpe en Creative! De er minst like fine, får dem også med display og i neonfarger:)

Skrevet

Ja, den forrige jeg hadde var en en Creative Zen... og den var rå...

Kanskje bør være litt mindre mainstream og kikke igjen på Creative...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...