Gå til innhold

bekymrer meg sånn for....


Anbefalte innlegg

Skrevet

BOLIGRENTA...

 

betaler nå nesten 15000 i måneden på huset, og folk sier at renta kommer til å stige mer og mer i årene fremover..

 

hvordan skal vi klare oss visst renta stiger til 10%????

 

jeg og sambo har en helt gjennomsnittlig lønn, jeg 16-17 tusen i mnd og han ca 22 tusen...

jeg er livredd for hvordan det går om renta stiger mer..

må vi selge??? hva om vi må selge mye under det vi har i lån???

 

samboeren min deler ikke min bekymring i det hele tatt..

jeg spinker og sparer så bare det..så godt jeg kan..og han fester i helgene og går på byn og koser seg...det koster mye penger og han bruker ca 2-3 tusen kanskje mer på dette i måneden..han har også en tendens til at han må bruke penger når han har til overs..kjøper dyre ting..

 

får han ikke til å forstå at han må spare det han kan fremover i tilfelle renten stiger masse..

jeg tenker sånn på økonomien og at vi kommer til å sitte i klemma om noen år..

 

noen andre i samme situasjon.???

er det jeg som er overnervøs??og bekymrer meg for noe det ikke er verdt å bekymre seg for???

 

det sier nemlig samboeren min:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...