Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 BOLIGRENTA... betaler nå nesten 15000 i måneden på huset, og folk sier at renta kommer til å stige mer og mer i årene fremover.. hvordan skal vi klare oss visst renta stiger til 10%???? jeg og sambo har en helt gjennomsnittlig lønn, jeg 16-17 tusen i mnd og han ca 22 tusen... jeg er livredd for hvordan det går om renta stiger mer.. må vi selge??? hva om vi må selge mye under det vi har i lån??? samboeren min deler ikke min bekymring i det hele tatt.. jeg spinker og sparer så bare det..så godt jeg kan..og han fester i helgene og går på byn og koser seg...det koster mye penger og han bruker ca 2-3 tusen kanskje mer på dette i måneden..han har også en tendens til at han må bruke penger når han har til overs..kjøper dyre ting.. får han ikke til å forstå at han må spare det han kan fremover i tilfelle renten stiger masse.. jeg tenker sånn på økonomien og at vi kommer til å sitte i klemma om noen år.. noen andre i samme situasjon.??? er det jeg som er overnervøs??og bekymrer meg for noe det ikke er verdt å bekymre seg for??? det sier nemlig samboeren min:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå