skorpionfruen Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg har ei venninne som opplevde at barna kom gråtende hjem etter besøk til farmoren sin. (Venninnen og mannen hadde nettopp skilt seg) Farmor hadde nemlig klipt vekk hodet til mammaen på brudebildet slik at det bare var pappaen og barna som hang igjen på veggen. Noen mennesker er bare rare Hva med å få ta nye bilder ikke bare klippe vekk bruden på akkurat brudebildet!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Denne farmoren kan da ikke være helt godt i lokket?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Ja, ja. Det forundrer meg ikke at noen oppfører seg slik og demonstrerer så åpenlyst. Forferdelig synd for ungene, og jeg håper at pappaen kan be farmor heller pakke bort bildet når ungene er der.
Spire i magen ツ Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 nei serriøst.. stakars små det høres ikke noe hyggelig ut da..
skorpionfruen Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Nei det blir for drøyt, hadde faktisk vært bedre å bare fjerne de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå