Gå til innhold

Er dere sånne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har et lager av forbruksting? Jeg er nemlig selv en hamstrer. Kjøper store kvanta så jeg "har". Mannen min blir gal, mener at det er unødvendig.

(Eks: tørkerull, dopapir, kaffe, hermetiske ting, full fryser med ting vi bruker ofte osv osv)

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, men jeg har ikke plass til sånn hamstring. Har f.eks plass til 5 ruller dopapir på badet, har ikke mulighet til å kjøpe sånne store pakker på tilbud. Har man plass så lønner det seg jo ofte å kjøpe i store kvanta. :o)

Skrevet

Tja, jeg kjøper sekker med dopapir og tørkeruller, men det er fordi jeg får det så billig. Sørger også alltid for å ha en middag eller tre i reserve. Pasta, kjøttdeig osv finnes det alltid i hus.

Skrevet

Jeg skjønner det med plassmangel. Vi har en diger fryser, vi har kjølehjørne på kjøkkenet, matbod i underetasjen. Altså har vi plenty med plass.

Og jeg hamstrer og hamstrer :)))

Skrevet

Jeg er ikke en hamster, men mannen er det nok for oss begge... Når hamsteren våkner i meg, så er det bare å dra hjem, hehe. Men akkurat dopapir og sånt er jeg glad vi har et lager av, og der har mannen stålkontroll:)

Skrevet

Er vel sånn midt på treet tenker jeg.. Liker og handle litt i store mengder av ting det går en del av, og ting som jeg har plass til å lagre. Skal lage meg bod i kjelleren etterhvert og gleder meg til det. Da blir jeg nok å hamstre mer..

Skrevet

Før hadde vi masse ting som aldri ble brukt opp, men nå er det slik at jeg kjøper på tilbud og da lagrer det seg opp i perioder og er heller skralt i andre perioder. Når det er fullt er prosjektet å få tømt frysen, men det er alltid visse ting som blir liggende lenge. Det er iallfall ikke så ille som det var før!

Skrevet

Nei, ikke noe særlig.

Ingen av oss er glad i "gammel" mat, så her går det stort sett i ferskvarer hele tiden:) Det eneste vi kjøper mer av er vel sukker og mel.

Skrevet

Nei, er nok ingen hamster nei..hehe:)

Skrevet

Kjøper gjerne 2-3 poser potetmos og 3-4 poser gryterett og slikt når jeg allikevel handler 1 pose av det.

Har kjøkken skapene fulle med tørr mat, så jeg er nok en hamster, ja.

Skrevet

Kjøper et lite lager av varer som er et skikkelig tilbud:)

Skrevet

Er ingen hamstrer, nei. Men passer på å alltid ha "basisvarene" i tørrvareskuffa.

Skrevet

Jeg hamstrer det meste og er livredd for å gå tom. Det verste jeg vet er å bestemme meg for å ha tomatsuppe for å så åpne skuffen å se at det ikke er mer igjen.

Jeg har masse shampo, balsam, bleier, deo, maskara, potetmos i pose, pasta finnes i allverdens mengder, kaffe har vi flere poser av selv om jeg ikke drikker kaffe, melk har vi "alltid", smør, egg, sukker og mel er det alltid, ost kjøper jeg 10 - 12 pk når de er på tilbud til 50,-

Jeg handler frysevarer uten å tenke og har rett som det er kommet hjem til full fryser med flere bæreposer som skulle ha vært oppi der. Heldigvis er mannen flink til å stue! =)

Men så bor vi 1 time fra nærmeste butikk med normale priser siden vi bor på landet og det svarer seg virkelig å handle inni stort når en er i byen.

Skrevet

Hahah moota, vi bor 1 minutt fra nærmeste normale butikk, men jeg er som deg allikevel.

:)))) det er sikkert en genfeil!

Skrevet

Dopapir, kyllingkjøttdeig, kyllingfilet, svinekjøttdeig og ost kjøper jeg alltid når det er tilbud. Dopapiret er vel det jeg hamstrer mest av. Kjøpte 4 pakker i dag men så var det tomt i boden og. Må ha lager av dopapir!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...