pilutta Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg ble sykemeldt fra 1 Sept og det er NAV som skal betale sykepenger, men når får jeg første utbetaling da? I September eller Oktober? Håper veldig på September jeg da........ Noen som vet?
GuttemammaTilTo Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 om du har levert sykemelding til nav så skal du få utbetaling i slutten av september:-) i hvertfall om det ikke er noe kluss eller rot (har hendt at jeg må etterlyse, men da ordner de som regel opp fort). om de ikke er kommet innen siste arbeidsdag i mnd ville jeg ringt å spurt.
pilutta Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk for svar. Det var det jeg håpet på da, at jeg skulle få en utbetaling denne måneden. Fikk ikke fornyet vikariatet mitt da jeg ble gravid og sykemeldt (er sykepleier), så nå blir det mye nytt å forholde seg til. Skal ringe å undersøke litt i dag jeg.
GuttemammaTilTo Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 bare hyggelig:-) visst du ble sykemeldt før vikariatet ditt gikk ut så er du hvertfall sikret sykepenger så lenge du går sykemeldt. jeg selv ble sykemeldt for en god stund tilbake og har ikke jobb å komme tilbake til (vikariat), men har fått sykemelding frem til permisjonsstart som begynner i morgen og får da som vanlig arbeidstaker fødselspenger som normalt:-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå