Gå til innhold

noen som ikke har alkohol i bryllupet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker at søskenbarnet mitt hadde alkoholfritt bryllup, det var egentlig veldig behaglig. men stemningen var litt sånn høytidstemt hele tiden og ble aldri helt avslappet.

jeg tror ikke jeg ville hatt alkohol i bryllupet mitt, mest fordi jeg ikke vil ha masse fulle folk og ikke vil blande full familie med fulle venner. det kan jo ikke gå bra... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OM jeg noen gang skal gifte meg skal det være alkohol! Hehe..ikke fordi at jeg mener at folk bør drikke seg fra sans og samling, men fordi at jeg synes det hører med. Men ville ha gjort det slik at baren ikke åpner før etter maten er servert. Folk får en velkomstdrink og vin til maten, men fri bar hele dagen ville jeg ikke hatt. Har vært i bryllup der gjester har vært drita fulle før middagen, og det synes jeg ikke noe om...

Skrevet

Hadde ikke svigers spandert hadde vi hatt alkoholfritt bryllup, eller dvs, velkomstdrink men ikke noe mer. Mer av økonomiske årsaker enn vilgjerne/vilikkeha alkohol, hehe. Syns godt at vin til maten hører med, men drikke for å ha noe i hånda syns jeg ikke noe om.

Skrevet

Vi hadde alkoholfritt, pga. slektninger som ikke tåler alkohol så godt..

Ellers ville jeg valgt litt vin, likør og øl.

Skrevet

ja jeg er enig i at vin til maten og velkomsdrink hadde vært koselig.

hadde bare ikke orket fri bar og masse fulle folk.

tenkte kanskje det ble vanskelig og begrense det om man bare har vin til maten.

hehe ikke det at dette er et veldig nærligende problem da... haha...

Skrevet

Er altfor glad i vin selv til¨og i det hele tatt vurdere ett alkoholfritt bryllup. Heldigvis så er ikke drita folk noe problem i min omgangskrets, så alkohol i bryllupet vil bare bli koselig :o)

Skrevet

Om du skal ha bryllup med alkohol får du invitere de som er blitt husreine og som klarer å beherske seg...

De fleste bryllupene jeg har vært i har vært med alkohol og det har aldri vært noe problem med det:o)

Skrevet

hehe.. blir bare litt stessa når jeg leser alle innleggene her om dritafulle mennesker før middagen osv.

hm.... de felste vennenne mine er alenemammar med veldig lite avlastning så de vet vel omtrent ikke hva alkohol er... hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...