Sine Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg var mye kvalm og dårlig de første fire månedene, men så bedret det seg. Nå er jeg 36 uker på vei og synes det har kommet tilbake. Er det flere som har det sånn?
GuttemammaTilTo Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 hei:-) jeg fant dette på nettdoktor.no: "På slutten av svangerskapet vil kvinnen merke at sammentrekningene i livmoren øker, både i hyppighet og i varighet. Livmoren "ligger i trening" til fødselen. Magen synker litt ned, det blir lettere å puste, og trykket mot bekkenet øker. Noen opplever at den såkalte slimproppen går, og får en litt tykk, seig utflod. Slimproppen kan gå dager eller uker før fødselen starter, og er ikke i seg selv noe tegn på at fødselen er i gang. Når fødselen nærmer seg, vil hormonforandringene i kroppen gjøre at en ofte får løs avføring, og gjerne føler seg kvalm."
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Da fikk vi jo svar på det har det akkurat som deg. Er 35+3 og er mye kvalm og dårlig mage. Har hatt det slik helt mot slutten på alle mine svangerskap, men aldri begynt så tidlig før. Jaja, noen plager må man tåle
Lillefot08 Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg er i uke 31 og kvalmen er tilbake. Heldigvis bare kvalme og ikke oppkast som i 1.trimester. Kjedelig. Håper den siste tiden går fort!!
Sine Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Takk for svar! Kanskje det er et tegn på at ting snar skjer! Eller, får håpe det døyer et par uker til. Håper så veldig å slippe å gå to uker over termin. Har vært lei siden uke 12, jeg. Er det flere som ikke har storkost seg gjennom svangerskapet?
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 er 35+3 og kvalmen har kommet tilbake her også spyr ikke, men er sikkelig kvalm til tiden. heldigvis ikke lenge igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå