Gå til innhold

Minsten begynner dagen 04.30. Noen tips? Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten har da altså bestemt seg for å begynne dagen halv fem... Det er veldig lenge siden han sov lenger enn til 5, og jeg begynner å bli sliten...:(

Jeg skjønner bare ikke hva jeg skal gjøre. Han våkner, og setter igang med å hyle. Hvis jeg tar han med inn i sengen vår, eller legger meg ned med han på rommet hans, roer han seg og ligger stille i en liten halvtime, men så er det opp. Han er 19 mnd. Han hadde en periode der han absolutt ikke ville ligge i senga, han hooppet rett ut av den, og la seg på gulvet. Men nå har han begynt å godta å sove oppi senga, så tror ikke det har noe med det å si. Og han har igrunn våknet så tidlig lenge...

Problemet er jo også at han vekker storebror, og da blir jo han trøtt og sutrete...

I morgen skal jeg prøve å la han grine litt, og se om han roer seg, men gjør han ikke det, må jeg jo bare gå og hente han, for ellers blir jo hele storebrors dag ødelagt... Vi prøver av og til å holde han oppe litt lenger på kvelden (Nå legger han seg mellom seks og halv syv) Men det hjelper ingenting, da våkner han bare enda tidligere. Og så går han og maser om å få sove, hvis vi prøver å holde han oppe. Men jeg synes det er vel tidlig å kutte dagsøvnen, han sover bare en time-halvannen, og den tiden trenger han.

Så jeg vet jammen ikke hva jeg skal gjøre, hadde aldri dette problemet med storebror, han har alltid hattt sovehjerte...

Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...