Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg hadde en fæl opplevelse i helga,og den sitter enda i. Lille dott har en trang til å lure seg nedenfor porten,og jeg oppdaga det,og ropte han opp.Ser han har noe i gapet,og tar det fra han.Skulle sett litt nøye før jeg gjorde det. For,da jeg tok det,og så på det,så var det ei halspist,halvflat mus!!!!!!!! Den liksom glisa mot meg mens jeg så ribbein og alt.Å den følelsen og panikken sitter enda i.Jeg trodde jeg skulle klikke,så ekkelt var det!!! Er ikke redd mus,men det der ble for jævlig... Så hundeeiere....Se hva det er før dere tar noe fra bikkja. jækh!!
Reveenka Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Å huttetu! Først trodde jeg lille dott var en annen liten en, men heldigvis skrev du det om hundeeiere... yækkk
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 En liten musefanger i hus??? Det kan være bra mot vinteren...... Lille hund her har ikke forstått det med fangst ennå..... Men hun er jo en fuglehund in disguise...., så det med å fange fugler kommer vel for en dag..... Bortsett fra at hun ikke er like smidig som en katt vel og merke....
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Er vel en gammel fangst etter katta.For tro ikke den var fersk nei..jækh Han får holde seg til lekefugler altså,hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Dæsken altså!! Jeg trodde også det var en annen liten en!!!!! Æsj, døde mus er liksom ikke livretten heller.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Forresten så har jeg noen gromhistorier fra mitt liv som hundeeier også! En gang hadde den flinke hunden fått tak i en nylonstrømpebukse......og spist, tygget og svelget den. Som de fleste vet så er det ikke lett å verken tygge eller svelge en strømpebukse i nylon, men altså dette klarte den firbente. Etter noen dager sleit dyret ute på tur.....og det endte med at vi måtte ta hundeposen og hjelpe å forløse denne strømpebuksa som hadde blitt sånn ca 4 meter lang i fordøyelsessystemet........urk......ikke lekkert! En annen episode var da dyret hadde funnet en ob, altså ny med plast.......og svelget. Ingen hjemme som hadde sett dette så vi lurte fælt da lille hund begynte å kaste opp noe aldeles forferdelig. Til slutt løp han opp i sofaen (!!!) og avleverte varene. Og det så faktisk ut som en død mus med hale. For plasten var ikke syrefast og ob`en hadde svellet og var ikke spesielt hvit lenger..................Æsj..............jeg brakk meg og brakk meg og brakk meg husker jeg!!! Da var det mye vasking og rensing av trekk ja;-D
Reveenka Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Hahahahahhahahaha, nå tror jeg at JEG dauer! Hahahahahhhaahahah c",)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Æsjjjj jeg som sitter her og spiser ...........Tusen takk dere, nå ser jeg for meg halvdaue mus, fordøyde strømebukser og ob er !!!!!!!!!!!!! Hehehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Håper du ikke daua helt når du lo igår da;-DDD Det var litt spesielt ja......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Ja særlig strømpebuksa:-DD Vår lille Hund har ikke spist slike rariteter ennå........ Men så er hun bare 5 mnd. hvem vet hva hun kan finne på de neste 10 årene.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 For å si det sånn, så var han ikke så gammel han firbente vår heller:-)
Gjest Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 Dæggern klatten.Nå ser jeg dere for meg. Ei strømpebukse og....huff nei ;o) Den der tok kaka ja,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå