Gå til innhold

Baby 8 mnd vrir seg unna HVERT måltid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, det er med irritasjon jeg skriver dette, men mini på 8 mnd vrir seg altså unna hver gang jeg prøver å gi han grøt, frukt, brød, eller flaske...

Han er sulten, har prøvd å ventet opptill 4 timer mellom frokost og lunsj f.eks, men han vrir seg unna uansett. Når jeg må holde hendene hans, og nesten - ja nesten- må være bestemt ja DA kan han spise. For han er jo sulten!

Han har melk og egg allergi, så han får den cinlac grøten og nutramigen... Finnes det flere grøt typer som ikke inneholder melk?

Kan han være mat-lei? Hva skal jeg gjøre?

Om han fikk bestemme ville han max ha en skje grøt og ikke melk i det hele tatt, men gutten må jo ha mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp vært til utrdning med gutten min, som muligens har refluks. Søk litt på nettet om det. Det kan høres ut som om det kan være det han har, spes om han har allergi, kan kanskje være det i tillegg? Da har de ofte mye smerter når de spiser

Skrevet

Vi har samme problemet. Mi er også 8 mnd. Hun er blitt en mark, og har rett og slett ikke tid til å spise lenger. Jeg antar jo at dette er en fase! Hehe! Nå har hun begynt å skikkelig oppdage verden rundt seg, og mat er ikke interessant. Ved matbordet har vi masse leker for å holde henne underholdt mens jeg må være überkjapp med å mate, for hun mister fort interessen. Flaskene inntas i dobbeltsengen vår, der er det mørkt og vi kan ligge å kose uten andre forstyrrelser. Som sagt, jeg håper og tror det er en fase...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...