Gå til innhold

Palin er et moteikon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Palin er US-versjonen av kastrert madonna med lett hint av hore, drita kjedelige bluser og tekkelige skjørt, men aj, hun har hæler på skoa, det betyr antakelig at hun må begraves i ei Y-forma kiste, vi liker det ikke men vi kan pule det, grensene er sprengt og testosteronet buldrer from sea to shining sea - eller ikke, as the case may be. Spennende er det ikke, og er det valgbart er jo det trist, i tillegg til alt annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fnis. Hun ser ut som en som har pønta seg i Fredrikstad:)

Skrevet

Takk, det var godt å høre, jeg tenkte jeg skulle la alle utgavene av lokalhetsen ligge, men nå som du allerede har gjort det applauderer jeg deg helhjerta.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ligner på deg med andre ord?

Sveisen er så hipp, skulle gjerne hatt maken.

Skrevet

Øi. Jeg pynter meg aldri i Fredrikstad.

Og trange skjørt i korrekt over knea bedehuslengde har jeg aldri hatt. Ikke dressjakke heller. Eneste gang jeg har kledd meg slik var i jobbuniform som så ut som flyvertinneuniform. Og da var jeg egentlig ganske fin. Med silkeskjerf og greier:)

Skrevet

Uttrykket "pønta seg i Fredrikstad" er så bra at det bør få langt videre spredning.

Skrevet

Ikke sant. En tidligere sjef kom opp med det uttrykket. Vi andre skjønte med en gang hva hun mente:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg var forresten i Fredrikstad en tur her forleden, Prækes!

Skrevet

Ikke i bryllup vel? Nå må jeg stikke her. 7. siste dag i gammel jobb:)

Skrevet

hoi! Jeg går alltid i tekkelige smale skjørt som går til kneet eller litt under. Det betyr ikke at dere får si at det ser ut som jeg har pynta meg i fredrikstad når vi treffes på krangletreff!!! MAKAN!!!

Skrevet

da aner du ikke hva du går glipp av! Fnys!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...