Mockanin Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 sparke meg i gang så jeg får satt i gang med å jobbe? Har vond nakke, vondt i hodet og fryser (kan hende jeg har feber også, kjennes litt sånn ut). Att på til er jeg stup trøtt og eier ikke arbeidslyst. Har sittet på jobben siden kl. 8 og gjort meeeeget lite.. Tiltakslyst kom til meg.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg har ikke tenkt å sparke deg i gang før ni, for da skal jeg ut selv - syns det er koselig med selskap her inne ;oD
Sweet caramel Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Hehe, kjenner meg igjen, bare at jeg ikke har vondt noen sted, eller noen plager..! Annet enn at jeg snart skal slutte i denne jobben, og har 0 arbeidslyst!!! Begynte 07, og har jobbet en del egentlig, måtte bare innom her litt;) Ga deg vel ikke lyst til å jobbe, dette innlegget mitt...! Måtte bare være med på sytingen, hehe......
Gjest det spirer og gror Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 slenger meg på denne jeg.. har 3 uker til termin jeg å influensa, + en 2åring med influensa.. å vi skal begynne å flytte idag!! spørs om jeg gruer meg til det... men vi må få flyttet før bebisn kommer... :-p vet ikke helt hvor jeg skal ta energien fra jeg heller...
Mockanin Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Har ikke jobbet her så veldig lenge og jobber for det meste på egen hånd. MEN tror nok jeg må se til å få ut finger'n snart for sjefen er ikke så langt unna nå. Blæ, kunne godt tenkt meg til å holde senga i dag asså. Føler at jeg aldri blir uthvilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå