Gå til innhold

Litt blod i natt....


KEJ78

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Er fortsatt her inne på oktoberklubben selvom terminen min ble flyttet fram til 28 sept på UL. Har 13 dager til termin i dag..

 

Et lite spm, om noen har et lurt svar. I morges hadde jeg blodtilblandet utflod, men ikke seig eller slimaktig slik som slimproppen beskrives.... Lurer på om dette var slimproppen som gikk, eller om det er litt blødning i forbindelse med at livmorhalsen modnes.. Noen som har forslag eller opplever det samme? Selv håper jeg jo at dette er første tegn på at fødselen nærmer seg... Er så utålmodig og lei nå... Uansett, tenker at det er greit å gjøre klar fødebagen i dag (for det er nemlig ikke gjort)... ha en fin uke alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm..ville kanskje kontakta føden å hørt med di, for sikkerhets skyld:)

krysse fingrene på at det er fødselen som er i gang, så slipper du å vente lengere:)

lykke til.. klem klelm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det, og har vært der oppe til en sjekk nå... Tegningsblødning fordi livmorhalsen modnes. Har 1 1/2 cm åpning, så det er noe som skjer ja :) De gjorde registrering og UL, og alt er fint med gutten... Så nå er det bare å vente på rier. Det kan skje i natt eller i løpet av 1 uke sa de... Spennende.. Nå skal jeg pakke bagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke fikk vite da jeg var på sykehuset pga det samme for et par uker siden, er at 1 liten slik blødning er helt vanlig. Det er en del av kroppens prosess for å forberede seg som gjør det.

 

Jeg fikk bare vite at alt var bra med babyen osv, men syns de kunne fortalt meg at det er helt normalt. Jeg leste det nemlig ganske tilfeldig for bare noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen..

 

det var fødselen som startet. riene begynte ca 23.00 på kvelden, og lille perfekte Eirik kom til verden 16 sept kl 14.00, Nå er jeg verdens lykkeligste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...