Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Nå har den schtøgge hoppende Vitalkjerringa (se dagens Aftenposten på nett) gjort at jeg aldri kommer til å kjøpe noe som helst Vitalprodukt, men i stedet skal pisse høylytt plaskende på alt jeg kommer over med deres logo på. Det samme gjelder alle andre bevegelige reklamehelveter. Og ja, jeg tar det personlig. Visuell forsøpling og schtøgge unger/kjerringer/hva som helst som hopper rundt i mitt synsfelt for å få oppmerksomhet skal dø.
prekæs Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg fant ingen hoppende vital kjerring:) Jeg kommer aldri til å skaffe meg tele 2 abonnement noen gang. En konsekvens av en idiotisk reklame hvor voksne folk bruker rattkjelke ned taket. Og moped i stua.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Enten nådde dine ønsker om død frem, ellers så er det du som ser ting andre ikke ser. Du velger selv.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Nettopp - og hva er den for hvor de står og drypper blod nedover skjermen min - irriterer sinnsykt, og jeg har nå montert opp kanon for å ta ut det flyet som flyr under her (clipo/playskool). Jeg er forresten utrolig full av forakt for liksomkul feilstaving. Playskool - ja, særlig.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Mine ønsker nådde frem såklart, hva tror du?
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Det er ikke et spørsmål om hva jeg tror, mer hva jeg vet.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Tro er en religionssak, med andre ord?
Gjest Siklerotte Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Nei, man kan tro og vite på samme tid - begge deler kan vel være en religionssak. Eller bare vite, som nå.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 ENDELIG noen som reagerer på reklame på samme måten som jeg gjør!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Jeg skal aldri kjøpe noe på jysk for absolut alle reklamene de noengang har hatt er vannvittig irriterende. Europris (eller evropris) har også utrolig irriterende reklamer Og så den kavli ostedingsetingen (der folk sitter og spiser og andre irriterende folk som må dø kommer trakkende for å smake)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Men en ting er reklame på tv - man forventer bevegelse. Derimot forventer jeg den absolutt största möjliga tystnad, rent visuelt, på ei side der jeg intenderer å lese, ikke bombes av hoppekvinnfolk eller bloddrypp.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Anbefaler "ad block" ;-) Her er det helt hvitt rundt avisene... Nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå