Mayken Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Det var en spesiell opplevelse. Aldri vært til det før, men etter nesten 12 uker med kvalme og oppkast så følte jeg at det var på tide å prøve noe nytt. Har i det siste slitt med en voldsom frustrasjon og sinne etter å ha vært isolert, sengeliggende og dårlig så lenge. Føler meg helt utslitt både fysisk og psykisk, sliter med dårlig samvittighet ovenfor datteren min og mangler samtidig tolmodighet til å ta meg av henne. Fikk åndelig healing og mens jeg lå på benken kjente jeg hvordan kroppen ble tung og slapp, slappet av for første gang på lenge. Pulsen roet seg og jeg pustet mye bedre. Når jeg kom hjem spiste jeg som en hest uten å få halsbrann, følte meg fortsatt avslappet og rolig, sinnet og frustrasjonen jeg har hatt inni meg er borte, og jeg går rundt og smiler og ler. Har mye mer tolmodighet med snuppa, og sambo går rundt og er nesten nyforelsket i meg fordi han synes jeg er så søt og pen når jeg smiler og har det bra....hehehe. Hun mente at det gjemmer seg en liten gutt i magen min, så blir spennende å se i mars:) Skal tilbake i morgen, kjenner jeg gleder meg, da skal hun få hjelpe meg med å klare å sovne på kvelden tenker jeg. Sitter her og har det så mye bedre med meg selv, er kjempefornøyd med å ha prøvd det ut:)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 å så bra at det hjalp. synd du ikke dro før da. kanjeg få spørre hvor mye slikt koster. er så nyskjerrig på akkuratdet der.
Gjest Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Var hos healer for noen år siden og har stor tro på det. Livet mitt var et stort rot før, etter at jeg var hos healer fant jeg en indre styrke som har gjort at livet mitt ikke kunne vært bedre i dag. Kjente hvordan de negative "vibbene" ble borte - begynte plutelig å le høyt og ukontrollert da han behandlet meg (og jeg er egentlig litt sjenert). Nesten litt misunnelig på deg jeg nå! Lykke til med timen i morgen da=0)
Mayken Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Betaler 400kr gangen. Betaler 350 kr gangen for akupunkturen jeg går på, så er ikke stor forskjell. Absolutt verd pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå