Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Mannen min er særlig sånn, og har alltid vært sånn så lenge jeg har kjent han at tvn står alltid på. Hvis han ikke sitter og ser på så står det ett eller annet tull på, eller noe musikk på. Jeg skrur også på tv fort når jeg sitter og sløver på sofaen, men prøver stadig å ta meg sammen. Er herlig med en kveld uten tv.. Barna liker godt å se film, men lærer de opp til at ser vi film så sitter vi og ser, da leker vi ikke. Så hvis de ikke vil se så går tvn av.. Jeg liker godt å ha radio på da, og radio de snakker litt innimellom på da..
yasmina Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 jeg har aldri tv paa og laerte foerst naa under Ol hvordan den funker faktisk Samme regel som dere ang film for ungene.
metaMORfose Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Før barne-tv har vi omtrent aldri på tv. De får se morgenbarne-tv i helgen, men det blir slått av når frokosten er klar ca kl 09. Men radioen durer og går hele dagen. ))
Korse76♥ Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg er fæl til å ha på tv nesten hele tida, er litt sånn at det er selskapet mitt (har ingen mann da hehe) Men vi har ikke på tv når det gjøres lekser eller leses.
Raych Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Nei, her står ikke tv'n alltid på Den blir aldri skrudd på før til barnetv. Vi ser aldri på tv på morgenen, hverken i uken eller i helgene. På kvelden kan den nok stå på noen ganger uten at vi ser på alle programmene som går. Jeg er litt den typen at jeg ser etter om det er noe jeg vil se (ofte i programbladet), og så ser jeg det og skrur av etterpå, men mannen min kan sitte og skifte mellom kanaler for å se om han finner noe annet å se på når programmet han så på er ferdig:) Vi ser egentlig veldig lite på tv ettersom vi ofte er opptatt på kveldstid. Barnetv blir det stort sett hver dag. Jeg liker veldig godt radio og musikk, så den står nok mer på enn tv'n ja:)
blond Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Når barna er hjemme står tv'n på når det er barnetv og av og til ser jeg nyhetene på teksttv. Når jeg er alene ser jeg litt om dagen, avhengig av hvor mye jeg har å gjøre. I perioder blir det mye tv, mens andre ganger er det mer pc og bok. Tv er en vanesak! Og det er lettere å slå på nå som mange favorittprogrammer er begynt igjen..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Egentlig står det stortsett på, ja. Akkurat nå står det ikke på. Er deilig å ha det helt stilt innimellom.
~~DoraDora~~ Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Her står den på om morgenen, og under barne tv...ellers bare når det er enkelte program vi vil se:)
NoDoubt Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Når gubben er hjemme så er TVen på uansett! Jeg ser en del selv og men klarer meg fint uten og. Men på kvelden er det nesten alltid på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå