Mom for two Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 får masse kynnere ved å være i aktivitet? På fredag vasket jeg hele huset og gikk stort sett med kynnere hele dagen og slik har jeg ikke hatt det før. Nå har jeg 18 dg til termin, men fødte 14 dager før sist gang. På fredag var jeg nesten overbevist om at dersom det fortsatte ville jeg ha født iløpet av helgen, men lørdag var jeg stort sett i ro og kynnerene gav seg. I går støvsuget jeg litt igjen og fikk kynnere igjen. skal jeg nå bare peise på med diverse oppgaver og satse på at disse kynnerne går over til rier, eller er det bare dumt. Flere med samme erfaring?
☆Mathilde Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg har hatt veldig vaskedilla de siste ukene. MÅ ha det rent! Så her er jeg i grunn veldig aktiv hele dagen. Merker jo kynnerne mer når jeg er aktiv, men ingenting har ført til noe mer enda!
Mom for two Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg og har ordensdilla om dagen. Vil så veldig fjerne at alt skal være iorden om noe skjer, så jeg skal ta høstklargjøring av hagen denne uken så satser jeg på at det fører til noe jeg:)
cyberkit *fødeklar* Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 JEg lurer også på dette om kynnere kan gå over til rier dersom man bare peiser på med husarbeid og sånne ting, i motsetning til om man bare slapper av og samler krefter, eller om man bare sliter seg selv ut og at riene vil komme uavhengig om man er aktiv eller rolig..?
☆Mathilde Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Jeg tror nok riene kommer uavhengig av aktivitet hos oss. Men om ikke kynnere fører til rier, så fører de oss jo allikevel nærmere modning osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå